Dag dames, Voor mij een eerste post op dit forum. Even in het kort: Wij proberen al even zwanger te worden. Na wat heen en weer gehuppel bij de gynaecoloog blijkt alles (tot nu toe) in orde te zijn. Ik kreeg een boel vitamines om de boel wat te helpen en neem deze al even in. Nu deze maand toch wat vreemd: Ovulatie op 17 augustus (dmv testen zeker), 23 augustus (6dpo) werd ik al ongesteld (normaal pas 28/8) máar met heel licht helder rood bloedverlies dat tot vandaag nog steeds heb. Enkel bij afvegen, soms wat in mijn ondergoed. Normaliter heb ik enorme PMS en moet ik regelmatig mijn tampon vervangen. Nu kan ik bij wijze van spreken door met een inlegkruisje voor de dag en de nacht en voel ik me verder best oké. Lezen op het internet helpt mijn hoofd niet verder.. Iemand ervaringen, verhalen, ..
Oeh, spannend! Maar het blijft natuurlijk gissen totdat je een positieve test hebt.. Ik heb wel ervaring met een innestelingsbloeding die ik verward heb met een menstruatie, maar deze duurde ongeveer een dag. Bij zowel mijn miskraam als bij mijn normale menstruatie is het meestal een bloeding die eerst een aantal dagen licht is en dan plotseling doorbreekt. Toch even afwachten dus en testen zodra het kan. Succes!
Dankjewel voor je reactie. Het is zo dubbel allemaal hé.. Mijn menstruatie dat ik gewend ben is er zo eentje van : Hallo hier ben ik en je krijgt me direct volledig Vandaar dat ik nu zoiets heb van.. wat is dit nu weer.
Ik heb van 11 dpo t/m 14 dpo licht gebloed (afwisselend helderrood en bruin). Ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Op 15 dpo geen druppel bloed meer, wat ik heel raar vond. Vervolgens een zw test gedaan met positieve uitslag! Wanneer ga je een test doen?
Dankjewel voor jullie reacties. Ondertussen bijna 5 dagen.. de bloeding blijft heel licht (zeker in vergelijking met wat ik gewoon ben). Helderrood tot roze. Mijn menstruatie duurt normaal een 6 tal dagen. Het lijkt gewoon niet door te breken. Sinds deze avond pijnlijke borsten.. Steeds meer het gevoel dat mijn lichaam mij gewoon voor de gek aan het houden is en dat ik het moet loslaten maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ga maandagochtend eens testen denkik. Normaal moest ik dan sowieso ongesteld worden..
Ik dacht op een begeven moment op CD 11 te zitten van mijn nieuwe cyclus, want ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geweest. Gewoon 4/5 dagen helderrood en ook gewoon de hoeveelheid wat ik gewend was en ook op het moment dat ik het ongeveer verwachtte. Kwam er dus achter omdat mijn ovulatietest knalpositief uitsloeg terwijl ik een late eisprong heb(CD20/21). Helaas nu wel een MA maar dat staat er los van. Ik weet wel dat ik nu mijn menstruaties niet meer vertrouw
Dankjewel voor je verhaal. Wat jammer dat het niet goed liep. Vandaag lijkt het gewoon gestopt. Deze ochtend een zw test gedaan maar witter dan wit. Op naar de volgende ronde dan maar..
Hi! Hier dus precies in hetzelfde schuitje. Check maar mijn laatste post. Ik heb gisteren en vandaag getest maar zijn wit…. Snap er niks meer van. Ik bloed dus ook nog. Heel licht. Al vanaf maandag. Soms weer paar uur niks….
Nee. Ik ben nog steeds niet echt ongesteld geworden. Nog steeds 1 keer per dag bij afvegen roze of bruin slijm??? Vanmorgen nog early test gedaan maar omo wit… Snap er nog steeds niks van.