hey meiden, Ik heb vorige week zondag de inseminatie gehad, dus zit nu op 7dpo. Nog 7 dagen te gaan! en tot nu toe heb ik alle rondes pijnlijke (.)(.) gehad. Wat me nu ineens opvalt, dat ik op de witvloed en moeheid na... ik niks voel! Geen pijnlijke borsten of niks.... herkent iemand dit? liefs
Hoi Wendy, Ik herken het wel meid want ik heb dit keer ook geen pijnlijke borsten. En loop weer gelijk met je op, mijn NOD is a.s. zaterdag de 14e. Wel heb ik bijna dagelijks pijn onderin mijn buik, soort van krampen. Maar deze ronde gebruik ik Utrogestan voor het eerst en daar schijn je ook van die steken van te kunnen krijgen. Groetjes,
Hee Wendy, herken ik ook wel, bij mij ook deze keer totaal anders kan vorige keer. Toen pijnlijke borsten, ontzettend moe en veel krampen. Nu alleen krampies, verder niets. Zegt dus allemaal HELEMAAL niets tot testmoment vrees ik... succes met wachten!!
hmm ok. Heb wel pregnyl gebruikt, maar voel echt niks dit keer... twijfel zelfs aan mijn eigen lijf nu. Ik heb wel pijnlijke tepels, lijkt wel alsof ze in de fik staan als eraan gezeten wordt...
Nou ik trek me weer terug op mijn verhaal wat ik eerder hier op het topic schreef. Sinds vandaag wel weer steekjes in mijn borsten. En ook erg licht in mijn hoofd. Ik gooi het allemaal maar weer op de hormonen, Puregon, Pregnyl, Utrogestan, al die hormoontroep in je lijf kan ook niet gezond zijn....
ik had ook elke ronde zere (.)(.) maar de ronde dat het raak was had ik nergens geen last van. Ik merkte alleen op dat mijn (.)(.) pas tegen NOD aan wat gevoeliger werden... Dus ik duim voor jullie dames!!!