Zijn er mama's hier die een fietskar gebruiken en zo ja, hoe bevalt dat? En als het niet is bevallen waarom beviel het niet? Ik wil er graag een aanschaffen omdat het me handiger lijkt dan fietszitjes, maar is dat ook zo?
Hier zeker fan van de fietskar maar ook van het fietszitje hoor. Fietskar gebruiken we hier atijd als we ook willen wandelen (vooral fietsen naar de stad of een dagje weg). Fietszitje gebruiken we voor korte stukjes naar bv kdv. Papa gebruikt overal de fietskar voor want die heeft geen zitjes dus die is nog veel meer fan
Fietskar is heel erg handig en ik heb hem heel veel gebruikt toen dochter nog niet mee kon op de fiets. Vanaf dat ze meeging op de fiets gebruik ik de fietskar minder om mee te fietsen, maar vaker als wandelwagen/boodschappenwagen. Ik vind het ideaal als je ook boodschappen wilt doen of als je nog wilt wandelen of winkelen. Ook bij een onverwachte plensbui is het erg fijn, de kinderen blijven droog en hebben nergens last van (jij wel maar goed de kids gaan voor )