Omdat er hier best wel dames zitten die goed kunnen zoeken probeer ik het hier maar even..... Afgelopen week had ik schoenen besteld bij Zalando, maar ik kreeg twee verschillende maten geleverd. Ik heb het betreffende paar (nou ja, paar....) terug gestuurd en wilde dus opnieuw bestellen maar helaas niet meer leverbaar. Terwijl ik ze wel erg graag wil hebben. Dus, bij deze.... Wie kan onderstaande schoenen voor mij vinden in maat 41, merk Tamaris. Alvast bedankt
In het zwart pumps Tamaris MONI Zwart / Comb - Gratis levering bij Spartoo.nl ! - Schoenen Dames ? 38,97 Birlem Tamaris (Grijs) | Sarenza.nl | Pumps Birlem Tamaris gratis verzending
Bedankt voor het zoeken. Helaas kan ik vanuit Nederland geen bestellingen plaatsen op die Duitse website.
Birlem Tamaris (Grijs) | Sarenza.nl | Pumps Birlem Tamaris gratis verzending Vind hem wel in deze kleur, maar dat is natuurlijk weer niet de goede :/
Escarpins femme - Bleu marine - TAMARIS - 54414 X Kan het niet lezen, maar in Frankrijk bestaan ze ook Maar helaas geen 41 meer :/
Allemaal bedankt voor het zoeken. Ik heb ze inmiddels op een andere Duitse website gevonden. Hopelijk komen ze snel binnen