Ik heb zo geen zin om iets te doen vandaag, ben op het werk, maar het is rustig en koud!! Ik heb zin om naar huis te gaan en in een heet bad te gaan liggen!! Maar ja, moet nog tot 5 uur!! :x Wie heeft er nog meer geen zin om te werken vandaag of om iets te doen??
Oh de titel is fout...wie helpt me de DAG door haha!! Als ik thuis was had ik ook nergens zin in denk ik. Lekker in bad met een boek......
het is dat ik weer flink pijn in me rug heb denk dat er morgen niets anders opzit dan weer ziekenhuis te bellen bleh dus nee dan heb je geen zin om wat te doen maar je heb zp nog he"
ik kom ook maar niet op gang, maar neem me voor elke dag een klein iets te doen, heeft gister geholpen, eindelijk weer alle papieren in een map gedaan, zo suf, zie er als een berg tegenop, en dan is t in een kwartier klaar........
Ik heb dat ook...dus aan mij heb je niks Vandaag naar school en op neer lopen/fietsen, bleehhh Ik ga straks denk ik wel even onder de douche als Julian op bed ligt Succes in elk geval... als je straks thuis komt kun je lekker in bad... denk daar aan
Hier nog eentje...geeen zin om te werken...hang dus indd maar rond op zp.... Moet vanmiddag nog en morgen en dan genieten van een lang weekend en daar ben ik wel aan toe... Ik kan je dus niet de dag doorhelpen maar wel met je mee balen Sterkte!!
weet je wat ik me wel es af vraag... hoeveel geld het een baas kost per dag.. .de tijd dat zijn werkneemster zit te ZPen hihih
nee ook nergens zin in! gelukkig gister al goed het huis gedaan maar gestofzuigd, opruimen en gewassen moet er toch elke dag... ben nu moed aan het verzamelen om de vaatwasser leeg te halen. heb al wel online geshopt bij hema en wehkamp, de bedden open gegooid, ben met de geboortekaartjes bezig en dalijk nog effe de apotheek bellen. vanmiddag niks hoor. na het eten even stofzuigen en een wasje opruimen en aanzetten. en oja koken natuurlijk
Ik ben vandaag verschrikkelijk lui ik moest eigenlijk boodschappen doen want ik heb geen drinken voor de kinderen meer in huis alleen nog maar siroop. De supermarkt doe ik meestal om 8 uur ben nou al 4 uur later als normaal haha dus ik heb besloten om heel de dag op de bank te hangen en niets te doen en pas om 4 uur snel opruimen en eten klaarzetten voordat vriendlief thuis komt slecht hé. Oowja ik heb wel gebakken eitjes gemaakt vanmorgen. Dus heb toch wel wat gedaan.
Heb net geshopt op www.chocstar.nl Een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!! Niet als je aan het lijnen bent btw Heb twee repen besteld voor valentijnsdag...1 voor mezelf haha!!