Ik ben heeeeel erg benieuwd naar de creaties van de dames hier! Van complete kamers tot lampen tot kleren tot weet ik veel wat! Show het hier!! eventueel met stap voor stap uitleg zodat andere het ook kunnen maken! of tips van bv site met uitleg patronen ect.. Kom maar op!
Hier staat al een heel topic heel erg vol mee staat bij Wie heeft er (veel) genaaid voor de babyuitzet? succe smet alles bij lezen
zelf samengesteld, mag dat ook? dit is onze commode met kledingkast, is van een wandkastenserie van de Ikea, in onze woonkamer hebben we een hele muur met kasten uit dezelfde serie bedekt.
Ik heb een lampje gemaakt. Van MDF...uitgezaagd en geschilderd... goedkoop ikea wandlampje gekocht en het gedeelte van de lamp met snoer op het mdf bevestigd.
Syrae Mag ik vragen waar je dat lijstje van Er was eens met dat draakje weg hebt? Nu heb ik het natuurlijk al gevraagt
ik weet dat er een topic is over naaien, maar ik bedoel dus echt van alles.. inderdaad lampen en meubels enz ook!! superrrrrrr leuk lampje van die uil!!!!!!! Ik wil ook denk ik een wandlampje maken als nachtlampje.. niet direct fel licht en toch kunnen zien wat je doet haha vind dit echt een super idee!! de wolk plafond lampen zie je vaak. maar vind dit veel orgineler!!
commode na.... Ik had die commode van mp. Hij was toen grenen. Rood geschilderd en van MDF de bovenkant gemaakt met 2 laadjes. De bovenkant kan er weer af wanneer ons kindje te groot word voor het aankleedkussen.
Dankje... Het is echt aan te raden om het zelf te maken. Zo leuk om te doen en je hebt ook echt iets wat je mooi vind. Ik vind de lampen die je kunt kopen in de bouwmarkt bijvoorbeeld of bij de ikea echt afschuwelijk.
Superrrrrr leuk! Ik had ook in me hoofd zoiets te proberen kwa aankleedkussen! Vind je luierzak ook super handig! Heb je daar een patroon van?
Ja ben er ook echt blij mee!! Bij mij profiel staan nog meer fotos.. Ook van het boxkleed ,wikkeldoeken enz... Luierzak heb ik uit de hand gemaakt!geen patroon van. Kan het wel stapsgewijs uitleggen.. Laat maar weten!
Vond dit trouwens een hele leuke site! Laatst dat uitlje gemaakt voor een vriendin, erg leuk geworden! Babykamerinspiratie.nl | Ideen en tips voor de inrichting van baby- en kinderkamers