Hier sinds 7 maanden de fitbit charge Hr en super tevreden over! Sinds ik hem om heb beweeg ik super veel. Is voor mij een hele goede stimulans ik werk in de thuiszorg en probeer altijd de trappen te nemen ook 12 hoog Ik zet nu juist mijn auto aan het begin van een straat en niet voor de deur etc. Nu zat er wel een barstje in mijn scherm (al een week of 8) en nu vorige week was er ineens een stuk van mijn schermpje afgebroken. Contact gehad met fitbit en ik heb gewoon een nieuwe toegestuurd gekregen! Echt een super service en mocht ook gewoon een nieuwe kleur uitkiezen. Ik wil hem niet meer missen voor mij maakt het echt het verschil!
Ik heb sinds maart de Polar A360 en zou echt niet meer zonder kunnen! Met ingebouwde hartslagmeter en smartwatch functie. Ik heb hem echt dag en nacht om! Nu sport ik ook bijna dagelijks, dus ideaal. Superfijn ook tijdens het spinnen!
Hoe weet het trouwens wanneer je teveel eet o.i.d.? Ik heb dat geprobeerd in fitness pal te loggen en werd er al moedeloos van.. En wat is het verschil tussen fitbit en garmin oftwel de 100£ varianten over de groupon varianten die naar 10-20-30£ zijn afgeprijsd.. (voor mij zijn het ook ponden maar weet niet waar het euro tekentje is op het toetsenbord en de pond staat nu zo laag is bijna t zelfde qua prijs)
Ik had de Jawbone 24up, maar hij is sinds kort kapot. Hij laadt niet meer op. Ik overweeg om nu ook een fitbit te halen, omdat je daar volgens mij meer mee kunt