Onze dochter van 7 heeft flaporen. We hebben er nooit van negatiefs over gezegd of gehoord van haar kant. Tot vanavond... ik was dr haren aan t föhnen en deed daarna dr haar in een vlecht naar achter en ze stond voor de spiegel. Toen zei ze; “ik vind mn oren echt raar! Ze staan helemaal naar buiten. Ik wil ze net zo als jij.” Ondertussen was ze dr oren plat tegen dr hoofd aan t drukken. Dat moment ging een keer komen vermoedde ik. Ik heb dus kort uitgelegd dat ze mooi is zoals ze is, dat iedereen andere oren heeft, maar dat ze idd flaporen heeft. En heb ook verteld dat hier evt een dokter wat aan kan doen. Dat klonk allemaal wel erg spannend natuurlijk Maargoed... ik ben dus even gaan googlen en zag dat ze er een goede leeftijd voor heeft eventueel. Maar ik kwam nu dus ook iets anders tegen dan de standaard operatie, namelijk de Earfold. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze operatie of behandeling? Zoja, wil je er wat meer over vertellen. Is t aan te raden? Deed t erg veel pijn? Een lang herstel? Enz... Bedankt alvast!!
Mijn nichtje heeft het op jongere leeftijd gehad. "ze kreeg nieuwe oortjes " Herstel niet van dichtbij mee gemaakt, maar is wel heel mooi geworden