urbun jungle of bugaboo ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ccwomen, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik zelf heb dus een urbun jungle knderwagen, zo goed als nieuw, in 2009 gekocht en sinds juli 2009 in gebruik, nou vind ik t een super lekkere wagen, hij rijd heerlijk en is lekker soepel etc!
    Alleen het jammere ervan vind ik als ie omgebouwd is tot wandelwagen kijkt ons mannetje dus niet naar ons toe en aangezien hij nog best jong is vind ik dit erg jammer!
    Hier heb ik dus niet opgelet toen we de wagen kochte!
    Nou wil ik dus misschien een bugaboo aanschaffen, niet nieuw want dat vind ik allemaal iets te duur, dus dacht eraan om misschien met iemand te ruilen met iemand die dat zou willen....
    Mijn vraag is eigenlijk welke wagen nou eigenlijk beter is of lekkerder rijd....voordat ik onwijs op zoek ga naar een bugaboo cameleon en er daarna wee spijt van krijg.... :)
    Dus deel je ervaringen zou ik zeggen!;)
    Ik ben benieuwd en alvast bedankt!!

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Hier was nog niet zo lang geleden ook een topic over...ga ff voor je zoeken!

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Dat was mijn eigen topic, maar die kon ik niet meer vinden...haha, maar bedankt! :D
    Maar goed ben nog steeds bang dat ik evt spijt ga krijgen als ik ga ruilen of verkopen snap ie dus ben wel benieuwd if de bugaboo nou beter is etc!! ;)

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    De heb op mp om dezelfde rede als jou een tweede hands firstwheels gekocht. De namaak bugaboo om het zo maar even te zeggen. Oke, hij is dan wel niet helemaal spic en span maar mijn doel is bereikt en ik heb er overigens €25 voor betaald.

5. shai

shai Actief lid

16 sep 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    de bugaboo is inderdaad handig als je wil wisselen met de wandelinzet maar als we weer zoveel sneeuw gaan krijgen is het een kl..te kinderwagen met die kleine wieltjes ha ha

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Als je boven aan de pagina op je roze/rode gekleurde naam klikt bij "welkom, ccwoman' kom je in je profiel pagina.

Als je daar bij de tabbladen -> Over mij - Statestieken - Vrienden - contactinformatie -> kiest voor het tabblad "statestieken" kom je een klikbaar ding tegen totaal aantal berichten, dit heet "zoek alle onderwerpen die gestart zijn door ccwoman. Daarop klikken en dan zie je alle topics die je ooit gestart bent en dan vind je dus je eigen topic weer terug.

Als je dan je topic aanklikt kom je er weer in. Ben je kwijt waar het staat dan kijk je even bovenin in het regeltje voor daar waar "welkom, ccwoman" staat. Daar staat nu bij mij bijv ->
    Zwangerschapspagina -> Algemeen -> De lounge -> urban jungle of bugaboo ?. Waaraan ik dus kan zien dat ik wil ik hier komen, van de home site naar een algemeen gedeelte gegaan ben, de lounge en nu in dit onderwerp zit.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is :D!

Vorige topic is waarschijnlijk naar de babyuitzet verplaatst gezien de keuze voor een kinderwagen over de uitzet gaat ;).

Liefs, Hanneke!

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij hebben een bugaboo cameleon en zijn er heel tevreden mee. Zou absoluut geen ander willen.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Daarom verplaats ik dit topic ook naar babyuitzet.

9. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier ook een urban jungle en vanaf het begin vind Amber het heerlijk om naar "buiten" te kijken ipv naar mij.
    mij ziet ze al vaak genoeg.
    en ik vind de urban jungle echt heerlijk rijden.
    ik zou hem gewoon houden, want het zijn ontzettend dure kinderwagens en dat krijg je er echt niet meer voor terug

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Maar met die sneeuw moet je toch ook de grote wielen voor doen. ik heb er geen probleemen mee gehad. rijd prima met die grote wielen voor.

En weetje elke wagen gaat moeilijk met dit weer

11. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Wij hebben ook een bugaboo en rijd heel goed in de sneeuw. Gewoon simpel de duwstang de andere kant om en klaar. Alles is uitwasbaar je kunt hem zelfs met een tuinslang afspoelen. prima verstalbare stang voor lange of korte mensen. Wanneer je de bak erop hebt kun je het dekje vastritsen. Zo kan je kindje de dekens er niet afschoppen en ligt hij/zij altijd warm. We gebruiken hem nu 2 jaar en voor ons is het de perfecte wagen.

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind in de sneeuw rijden ook geen probleem met de bugaboo.
    Zelfs met de kleine wieltjes voor loopt het prima.
    En toen er 2 weken geleden echt heel veel sneeuw lag...hebben we de strand/sneeuw stand gebruikt.

13. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de Bugaboo de Rolls Roys onder de kinderwagens! :D

14. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Zo wat een reacties super!
    Hoor al dat de bugaboo goed bevalt! Leuk!
    Ben ammaar aan het rond kijken op marktplaats of er misschien iemand is die evt wil ruilen ofzo!
    Vrijdag ga ik mn schoonzus dr bugaboo even lenen en ga ik ff lekker aan de wandel even proberen! En dan kijken of ik m nog wil...! haha
    Ga weer ff op marktplaats kijken nu :)

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Je kan ook jouwe op mp zetten en eerst eens kijken wat ze er voor bieden.

want denk eigelijk niet dat iemand die een bugaboo heeft wil ruilen met je.

16. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb nog een vraagje aan de kenners van de bugaboo! ;)
    Op marktplaats staan ook losse framen voor de bugaboo de meeste zonder wielen, heb er nu 1 zien staan voor 40 euro, hoeveel ben ik dan kwijt in totaal als ik de rest er los bij koop? Nieuw! Dus de wagenbak en dan ook zo'n zitting voor de wandelwagen en wielen.
    Iemand enig idee?

17. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Je weet maar nooit...!
    Misschien is er iemand die niet tevreden is met bugaboo of iemand die de urbun jungle mooie vind of handiger, noem maar wat!
    En misschien niet nee idd dan heb ik pech!:)

Deel Deze Pagina