kleding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door toch3, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.289
    17.172
    113
    van de week mn winterkleren uitgezocht en het is droevig wat ik heb, helemaal nu met de bv. Kan natuurlijk wel gewoon trui etc omhoog doen maar vind dat niet fijn werken, zeker niet bij dikkere truien. Jullie nog tips waar je leuke (bv)kleding kan kopen die niet gemaakt is voor een zw.buik?

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik lees mee, ik vind het ook erg lastig.
    Heb al wel wat truien gezien die wel redelijk makkelijk omhoog kunnen, maar shirts met lange mouwen die makkelijk omlaag kunnen vind ik lastiger.

3. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Ik heb vesten ingeslagen voor deze winter, ook enkele met zo'n dubbele rits en toevallig van de week eens geprobeerd werkt super!

4. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het hier ook iets van een ritsvest wordt met een hemdje eronder dat naar beneden kan. Wel lastig hoor!

5. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Ik heb een voorraad Boob shirts geshopt en combineer die meestal met een vest of een trui met watervalhals. Verder heb ik ook een Boob wintershirt in wol, en een rolkraagtrui van Mothers en Vogue. Die laatste heb ik specifiek gekocht voor de wintersport. Ik plan ook nog de aankoop van een Boob B-Warmer nu die ook zonder kap bestaan. Ook Milker heeft truien en sweaters in het assortiment, die wil ik ook nog uitproberen.

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Goh...... Nooit speciaal iets gekocht voor BV. In totaal zit ik inmiddels toch echt al op ruim twee jaar BV geven.
    Sommigen kledingstukken zijn nu niet handig. Vestjes, blouses, jasjes met top eronder, eigenlijk nooit echt een probleem.

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.289
    17.172
    113
    lieke84, dat zal er waarschijnlijk ook vanaf hangen wat je al in je kast hebt. Maar ik moet sowiso nieuwe kleren hebben en kan nu wel hooggesloten jurken met rugrits kopen maar koop liever practische kleren voor het voeden die ook daarna nog gedragen kunnen wordne

Deel Deze Pagina