van de week mn winterkleren uitgezocht en het is droevig wat ik heb, helemaal nu met de bv. Kan natuurlijk wel gewoon trui etc omhoog doen maar vind dat niet fijn werken, zeker niet bij dikkere truien. Jullie nog tips waar je leuke (bv)kleding kan kopen die niet gemaakt is voor een zw.buik?
Ik lees mee, ik vind het ook erg lastig. Heb al wel wat truien gezien die wel redelijk makkelijk omhoog kunnen, maar shirts met lange mouwen die makkelijk omlaag kunnen vind ik lastiger.
Ik heb vesten ingeslagen voor deze winter, ook enkele met zo'n dubbele rits en toevallig van de week eens geprobeerd werkt super!
Ik denk dat het hier ook iets van een ritsvest wordt met een hemdje eronder dat naar beneden kan. Wel lastig hoor!
Ik heb een voorraad Boob shirts geshopt en combineer die meestal met een vest of een trui met watervalhals. Verder heb ik ook een Boob wintershirt in wol, en een rolkraagtrui van Mothers en Vogue. Die laatste heb ik specifiek gekocht voor de wintersport. Ik plan ook nog de aankoop van een Boob B-Warmer nu die ook zonder kap bestaan. Ook Milker heeft truien en sweaters in het assortiment, die wil ik ook nog uitproberen.
Goh...... Nooit speciaal iets gekocht voor BV. In totaal zit ik inmiddels toch echt al op ruim twee jaar BV geven. Sommigen kledingstukken zijn nu niet handig. Vestjes, blouses, jasjes met top eronder, eigenlijk nooit echt een probleem.
lieke84, dat zal er waarschijnlijk ook vanaf hangen wat je al in je kast hebt. Maar ik moet sowiso nieuwe kleren hebben en kan nu wel hooggesloten jurken met rugrits kopen maar koop liever practische kleren voor het voeden die ook daarna nog gedragen kunnen wordne