Ervaringen Flexa 3 in 1 kinderstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miepske1980, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik ben al even op zoek naar een kinderstoel die past bij onze inrichting en die veilig en praktisch is. Een tripp trapp kinderstoel vindt manlief niet mooi, de meest verkochte stoel volgens mij, dus we zijn verder gaan zoeken.

Ons oog is nu gevallen op de Flexa kinderstoel. Hij voldoet op papier precies aan onze eisen en valt binnen ons budget.

Maar voordat we hem willen aanschaffen willen wij graag de ervaringen van anderen horen.
    We hebben hem namelijk nog niet van dichtbij kunnen bekijken in een babyzaak of bij iemand thuis.

Heb jij een flexa kinderstoel en wat vind je ervan??? Ik ben erg benieuwd :)

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Niemand?

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb er geen ervaringen mee, maar vind hem er wel erg mooi uitzien. De uitstaande poten lijken me wel wat minder praktisch. Ook vind ik hem wel erg prijzig, incl de accessoireset zit je zo op €250,-.
    Maar hij is zeker mooier dan de triptrap!

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Mijn man vindt hem ook veel mooier dan de tripp trapp. Hij lijkt overigens ook wat op de nieuwe stokke kinderstoel, maar is nog veel mooier. Hij valt ongeveer in dezelfde prijsklassen van stokke, alleen de accessoires zijn wat goedkoper en het grote voordeel vind ik het blad, dat is nl een voorwaarde van ons.

Deel Deze Pagina