Ervaringen flexibath?

Discussion in 'De babyuitzet' started by FutureMama81, Jan 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Iemand die m heeft? Wij wonen op een flat en hebben niet heel veel ruimte. Babykamer is ook niet heel erg groot en grote badje staat best wel in de weg. Dit badje lijkt ons dus ideaal, omdat je m kunt opvouwen. Kan er nog weinig ervaringen over vinden vandaar mijn vraag aan jullie :)

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Lijkt me opzich wel handig....mits die op een standaard kan en mits er een afvoerslangetje op kan.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    hij lijkt breder dan een normaal babybadje. En hoe stevig is het als t opstaat. Kan t idd op een standaard, als ie breder is dan zul je een speciale standaard nodig hebben dat is dan ook weer duurder.

Hebben jullie een douche of bad?
    Hier namelijk in de praktijk t badje heeeeel weinig gebruikt. Eerst de emmer omdat ze dat prettig vond en daarna lekker mee onder de douche. Ook als ik alleen was ging dat prima.
    Dat bespaart dan nog meer ruimte

4. Samantha1979

Oct 4, 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd naar ervaringen.
    Wat ik zo in de webshops etc zie, is er geen standaard bij. Dat lijkt me erg onhandig, de eerste weken/maanden kon ik echt niet mijn kindje op de grond in bad doen hoor.

5. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb hem gezien maar hij is wel wat kleiner dan een normaal badje... verder geen ervaring

6. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik heb em gezien, maar ik vind em echt heel klein. En nog niet eens echt heel goedkoop (40 euro ongeveer). Er zit verder ook geen afvoerslang of standaard bij. Hadden gekeken of het iets was voor op de camping vd zomer, maar ga em niet aanschaffen.

7. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Oh sorry, er zit wel een stop in.

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het leek mijzelf wel een goedkoper alternatief dan het bibabad. Maar ik kan de maten niet goed inschatten...

9. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het is een variant op het bibabad dus je kunt hem in de douchebak zetten. Hij is qua afmeting even groot als een Bebe-Jou badje. Later kun je hem gebruiken als kratje om spullen in op te bergen of iets dergelijks. Hij is van stevig materiaal en wanneer je er water in doet zet het badje nog wat uit waardoor die weer iets breder wordt.

10. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ik zou eerder een Tummytub kopen en als de baby daar niet meer in past lekker mee onder de douche nemen. De tummytub hoef je geen standaard bij te kopen, kan ook op je commode gezet worden.

Share This Page