Even voor de creatieve dames onder ons. Ik zoek kanten band voor scrappen maar dan het liefste zelfklevend. Hoeft niet perse kant te zijn mag ook gewoon lint zijn maar het liefste zelfklevend. Als dat nou niet bestaat he hoe krijg je dat lint dan mooi strak geplakt? Ik heb echt tips nodig! Hoop dat iemand hier enigzins wijs van word en mij kan helpen!
Bij de action heb je zelf klevend lint en verder bij alle andere hobby winkels ook wel. Ik doe altijd een stuk zelfklevend plakband ter grote van het lint opplakken. Bovenkant erafhalen, lintje straktrekken in je handen en dan zo op het plakband leggen. Altijd mooi strak lint op mijn projecten. Dit gaat goed met kant,satijnlint,plastic alle soorten.
bij de action heb je dubbelzijdig tape. Dit knip ik altijd in stukjes en plak ik op het lint. Vervolgens kan je het precies mooi plakken waar je het wilt hebben
Xenos heeft veel van dat lint. Bij de kruidvat hebben ze rond deze tijd ook weer lint en andere dingen waarmee je kunt scrappen of kaarten kunt maken.
Zoek eens op Washi tape of masking tape Masking tape - School & kantoor Lace Tape (kant) | Washi Tape, Deco Tape | Love Scrapping <- helaas wel uitverkocht maar wie weet krijgen ze dit weer binnen? succes met je zoektocht!