Kiezen HELP???!!!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaAug2014, Oct 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaAug2014

Mar 15, 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

De titel zegt het al mijn dochter krijgt kiezen. Ze slaapt zooooooo slecht!!! Herkennen veel andere mama`s dat? en zijn er buiten vsm, dentinox, gengigel nog meer dingen die helpen?

Afgelopen nacht om 1 uur maar een paracetamol gezet, omdat ze bleef huilen in bed, maar pas om 3 uur na veel huilen kon ze de slaap weer vatten. Doet het zo`n pijn dat zelfs een paracetamol nauwelijks helpt?

Ze viel continue in slaap en werd dan weer gillen huilend wakker. Leken pijnscheuten.....

Duurt dit heel erg lang?

Bedankt alvast voor jullie lieve behulpzame reacties!

Groetjes

2. Wasrek

Wasrek Actief lid

Jun 3, 2015
    454
    1
    0
    Ja heel lastig en heel sneu.. Behalve wat je al doet kun je niet heel veel doen. Iets om op te kauwen geven? Het was hier ook echt drama, preventief paracetamol gegeven voor het slapengaan tot de kies door het tandvlees heen was. Echt heel sneu maar wij moesten er gewoon echt even doorheen. Lekker veel knuffelen enzo, heel veel is er niet tegen te doen. Hopelijk zijn ze snel door!

3. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,231
    113
    Female
    Nederland
  4. MamaAug2014

Mar 15, 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ging het met paracetamol wel goed in de nacht?

Groetjes

5. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Wij hebben dit met de eerste 2 kiezen gehad die 2 erna nergens last van.
    Hele nacht bezig geweest en idd leken wel pijnscheuten waar hij van wakker schrok.
    Wij gebruiken van multilind baby tandgel wat een beetje helpt maar niet genoeg.
    Het is even doorbijten voor jezelf en je kleintje maar het blijft sneu voor ze!

6. MamaAug2014

Mar 15, 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag natuurlijk erg jengelig... van de vermoeidheid en misschien wel icm pijnlijke kiesjes.

Hopen op een wat beter nacht. Ik ben zelf ook kapot. Heb me door mijn werkdag heen geslagen. Ik geef maar preventief pcm op hoop van zegen!

Hoelang hebben bij jullie deze nachten geduurt?

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

Apr 25, 2013
    2,018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft ook altijd vrij veel last als hij tanden krijgt. Kiezen zijn helemaal een feest. Heeft met de eerste set kiezen twee maanden geduurd.. nu is het al een week of twee feest vanwege de tweede set kiezen die er aan zitten te komen, maar man man.. hoop niet dat het weer twee maanden duurt voordat ze door zijn. Mijn zoontje snottert en snottert (had hij vorige keren ook).. bij vlagen heel hangerig, slecht slapen 's nachts etc.

8. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Hier zijn ook net de eerste twee kiesjes door gekomen, maar ik herken het niet wat hierboven beschreven wordt.......gelukkig maar...lijkt me geen pretje.

Bhalve wat slechter eten, heeft hij er volgens mij niet echt last van gehad. Hopelijk gaat dit ook op voor de volgende kiezen.

Sterkte ermee!!

9. LindsayS

LindsayS Bekend lid

Jan 26, 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 1 van de 4 kiezen last gehad, de rest niet eens gemerkt. Andere tandjes had ze ook niet heel erg last van. Uiteraard wel veel kwijlen, soms wat verhoging en overal op sabbelen maar nooit geen spuitluiers oid. Wij gaven voor het slapen gaan een PCM zetpil 120 of 240 Mg (afhankelijk van het gewicht) en dat hielp wel. Soms toch even wakker maar niet meer ontroostbaar brullen. Na 3 dagen probeerden we het dan weer zonder... Meestal duurde het ook niet veel langer dan dat. Succes en sterkte voor je kleintje

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, heel erg die periode. Wij hebben veel gebruikt maar het enige wat wat hielp waren Chamodent en paracetamol (om de beurt)

Share This Page