Ervaringen gastouder.uitleg

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door lady89, 31 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    Wie kan me meer vertelle over n gast ouder!
    Wanneer en waar je in moet schrijven en hoe dat gaat allemaal

Ben zwanger van de 2 de
    Was beetje aan het rondkijken voor opvang. Bij me jongste niet nodig gehad .het gaat om 2 a 3 dagen in de week van 6.5 uur per dag.
    Bij kdv moet je hele dag delen op.nemen .
    Werk van half 9 tot half 2.

2. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Wij hebben sinds 1 oktober een gastouder bij ons in huis. Ik heb een bemiddelingsbureau benaderd. Deze hebben oproepjes geplaatst en daar zijn reacties opgekomen.
    Hiervan hebben we 2 vrouwen op bezoek gehad en een gesprek gehad. Daarna hebben wij er 1 gekozen en zijn de contracten etc opgemaakt. Hierna krijg je een ggd keuring etc etc
    Dus als je een go aan huis wilt. Dan optijd een bureau zoeken en alles gaan regelen :)
    Wil je ze bij een go zelf aan huis brengen dan kun je kijken welke er bij jou in de buurt zitten en eens een kijkje gaan nemen

lady89 vindt dit leuk.
  3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Wij hebben op facebook een oproep geplaatst en daar kwamen een aantal reacties op.
    Bij allemaal op eigen houtje gaan kijken en ondertussen de go buro's bekeken waarbij ze ingeschreven staan.
    Burokosten verschillen nogal veel namenlijk...

Je kunt ook gewoon op google zoeken, daar vind je ze ook.
    Maar vond het van facebook fijn dat er ook mensen reageerden die ervaring hadden bij een go.
    Dan neem je contact op met het go buro en wordt alles geregeld.

Wel opletten want veel gastouders willen wel een minimaal aantal opvanguren in de week.

lady89 vindt dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zou gob's in de buurt zoeken en er contact mee opnemen. En vraag eens rond bij bekenden of zij goede gastouders weten. Je kunt er ook direct 1 benaderen en zij kunnen je dan vertellen bij welk gob ze aangesloten zijn.

lady89 vindt dit leuk.
  5. lady89

lady89 Actief lid

1 feb 2013
    472
    118
    43
    gelderland
    Bedankt voor juli reacie s.heb inmiddels van n familie behoort van n goede gastouder.zei wil dus even informeren voor mij. Natuurlijk pas na 12 weken zwangerschap.

Yvke86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina