Hallo dames! Ik zit er over na te denken om begin april een afspraak in te plannen voor de geslachtsbepaling. Ik ben dan bijna 16 weken. Is dit te vroeg? Wanneer hebben jullie een geslachtsbepaling echo gehad en was dit ook juist ivm het termijn? Alvast bedankt! Ps. Ik zie dat ik hem bij eerste symptomen heb gezet, dit is perongeluk gegaan. Kan dit verplaats worden als dat mogelijk is.
Het kan wel, maar je hebt kans dat het nog niet (met zekerheid) te zien is. Bij veel echobureaus mag je dan trouwens gratis een keer terugkomen. Vaak staat op de site van een echobureau vanaf hoeveel weken je terechtkunt voor een geslachtsbepaling. Mijn ervaring: op een echo bij 15 weken bij vk dacht ik het al te zien. Is toen bij 16,5 week bevestigd door echobureau.
Ik heb het met 15 weken laten doen en het was toen al heel duidelijk dat ik een jongetje zou krijgen. Bij de geboorte klopte dit indd.
Wij bij 16 weken. Toen zeiden ze dat het 100% zeker een meisje werd. Maar we hebben toch echt een zoon gekregen..!! Ik doe het dan ook nooit meer en wacht bij een volgende kindje lekker tot de 20 weken.
Whoopie jemig! Wat een domper... Vooral als ze ook zeggen 100% zeker te zijn! Denk dat wij ook maar geduldig afwachten.. Heb ook een beetje angst voor dat ze het straks niet goed hebben, en mij kennende wil ik meteen gericht gaan shoppen haha.
15+4 en klopte....althans, ze moet nog geboren worden maar 20-weken echo liet ook overduidelijk een meisje zien
Nu ga ik toch weer twijfelen.. Het geslacht maakt me niks uit, maar ik ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig!
Met 13w4d liet de echo een piemeltje zien tussen de benen Maar omdat het best vroeg was voor een geslachtsbepaling, houd ik in m'n achterhoofd dat het toch een meisje kan zijn. Je weet maar nooit natuurlijk. We zullen het zien of de echo echt klopte We hebben geen voorkeur, maar zijn wel nieuwsgierig
Bij ons kon het al vanaf 13 weken en wij hadden de echo met ruim 14 weken. Door de ligging van de baby duurde het lang voordat het te zien was maar er was geen twijfel over mogelijk dat we een jongetje krijgen.
Ik heb het met 15+0 laten doen. Was heel goed te zien en tot nu toe 4 x bevestiging gehad dat het inderdaad een jochie is.
Hier ook met ongeveer 16 weken gedaan en met de 20 weken echo was het ook weer overduidelijk een jongetje
Ach, als je een slag om de arm houdt, kun je het voor de 'leuk' best laten doen. Want het is wel heel mooi om hem of haar een keertje vaker te bekijken 😉 En je hebt een mooi verhaar voor later als het mis gaat ☺️