Hallo, Ik zou graag tips willen of ervaringen wat jullie hebben met jullie wipstoel voor jullie kleintje! Wij moeten er nog 1 kopen maar weet nog niet zo goed welke.
Ik had een 'regulier' wipstoeltje gekregen maar heb hem bijna niet gebruikt, mijn meisje zakte er in weg en vond het zelf een onding met verstellen, tevens bewegen de stoeltjes bijna niet. Ik heb zelf een BabyBjorn wipstoel gekocht. De kindjes laten het stoeltje op en neer gaan door hun eigen beweging. Mijn dame is nu ruim vier maanden en vind het heerlijk, ligt hard met haar benen te schoppen. Tevens is het een zacht materiaal, goed te wassen en doordat het gevormd is naar het lijfje zit ze er goed ondersteund in. Hopelijk heb je hier iets aan en vind je wat goed bij jullie past!
Ik zweer ij mijn babybjorn. Handig in gebruik,als je hem moet wassen ben je niet een eeuwigheid bezig met alles los te prutsen. En bovenal hij wipt echt. Hihi het lijkt wel op reclame. Hij is ook zeer gemakkelijk op te bergen.
Ik werd destijds gek van alle modellen en prijzen. Heb een eenvoudige Kees wipstoel, in drie standen te verstellen (liggen, loungen en zitten) en met een wip- en vaste stand. Hij kan helemaal plat (handig met vervoeren) en er zit een boog bij waar je speeltjes aan kan hangen. Dat vind ik allemaal handige dingen, deze wipstoel was 35 euro. Ik lees wel vaker de reactie dat kindjes in de Babybjorn zelf kunnen wippen, maar dat kan ook in een andere wipstoel. Mijn zoontje wipte wat af Mijn advies: Laat je dus niets aanpraten en blijf nuchter vergelijken. Uiteindelijk is het ook niet de bedoeling dat ze er heel veel inzitten dus ik zou er zelf niet teveel geld aan uitgeven. Het functioneert al snel prima!
Wij hadden een Topmark, wat een waardeloos ding was dat. Onze dochter zakte steeds scheef tot ze een week of 6 was, en met een maand of 8 klapte de rugleuning naar beneden, niet sterk genoeg (en we hebben een dochter van gemiddeld gewicht). Die is dus met het vuilnis meegegaan, geen aanrader.
Hallo dames, Ik zoek ook een niet al te dure wipstoel... En vroeg me ook af of de baby ook in de wipstoel kan slapen, een middagdutje ofzo. Ik heb namelijk geen box beneden en Zou het wel prettig vinden als ze in de buurt is. Graag jullie advies en/of ervaring
Hier een Topmark, eentje zonder speelboog oid, prima ding voor dat geld. Ze heeft er vaak in gezeten. Alleen zou ik voor een tweede kindje denk ik een stoeltje zoeken die langer mee gaat, na 6 maanden was mijn dochter echt uit de wipstoel van Topmark gegroeid.
Niet doen hoor! Zo jong nog. Niet goed voor de rug. Veel beter kun je je baby in de wandelwagenbak laten slapen als je haar graag in de buurt wil hebben.
Wij hebben ook een Babybjorn, maar 2 kindjes die niet zelf wippen Of ze snappen het niet, of vinden het niet leuk ofzo? Verder vinden ze het wel heel fijn om erin te zitten. Wij hebben hem vooral gebruikt tussen 5 en 6 maanden met hapjes geven. Binnenkort eens kijken of onze baby (nu 8,5 maand) de wipfunctie al snapt
Mijn zoontje ging pas in de wipstoel toen hij ruim 6 weken was, daarvoor lag hij gewoon op een kussen. Eerder zou ik echt niet doen, en steeds maar heel even.
Bedankt voor de reacties. Beter in een reiswieg dus, of gewoon op de bank, tussen mn voedingskussen. Off topic, maar thanks
Ik heb een heel simper ding gekocht voor onze eerste, adventure? Kostte iets van 30euro. Zit een speelboogje op en kan verschillende standen gezet worden. Functioneerde voor onze zoon prima,als die zn moeder maar zag En ik gaf hem er zn hapjes in tot hij in de kinderstoel kon zitten. Hij lag vaker in de box dan hij in het stoeltje zat/lag. Nu bij dochterlief precies hetzelfde. Zet m op ligstand en ze vindt het wel best in dat ding.
Wij hadden een babybjorn, en dat is ons uitstekend bevallen. Lekker degelijk, en de bekleding kun je heel makkelijk eraf halen en wassen (wel handig, want als zoonlief in die houding moest poepen, zat gegarandeerd zijn hele rug onder, en de bekleding dus ook ). We lieten ze er niet vaak in slapen, in elk geval niet toen ze nog heel klein waren. Voor een regulier middagdutje zou ik iets anders verzinnen.