Hallo, Ik heb voor mijn tweede bevalling een geboortetens geregeld via de VK en ben heel benieuwd naar ervaringen van andere hiermee. (bij mijn eerste bevalling had ik niks aan pijnbestrijding en raakte ik nogal in paniek en kon de weeen moeilijk handelen..dus vandaar dat ik dit nu ga proberen!) groetjes, Wendy
Ik heb er ook een, maar nog niet gebruikt! Ben ook benieuwd naar ervaringen. Ik heb er een die zich richt op de aanmaak van endorfine. (Er zijn er ook die de (weeen)pijnprikkel schijnen te onderbreken). Welke heb jij?
Ik had een tens, maar heb hem tijdens de bevalling niet gebruikt. Heb hem wel tijdens het eind van me zwangerschap een paar keer gebruikt, had erg last van me rug, en om te kijken hoe dat ding precies werkt. Er zaten bij mij 4 plakkertjes bij waardoor je de stroompjes voelt. Vond het zelf nogal een gedoe om ze goed op je rug te krijgen. Toen ik eenmaal weeën had, heb ik niet eens meer aan dat ding gedacht. Denk ook dat er geen geduld voor had gehad om ze op te plakken enzo. Maar moet dan ook zeggen dat mijn hele bevalling maar 5 uur heeft geduurt".
Hmm geen ervaringen verder?? Ik krijg er eentje die de pijnprikkels onderbreekt. Normaal zijn ze iets van 100 euro geloof ik om te huren maar via mijn vk is het maar 30 euro!
Ik had ook een tens te leen. Ik had hem aan het eind van de zwangerschap uitgeprobeerd en kon me toen voorstellen dat het prettig zou zijn. Ook vond ik het idee dat ik iets van controle zou hebben prettig. Op het moment dat de weeen begonnen moets ik er echt niet aan denken met plakkertjes en stroompjes in de weer te moeten en heb ik zo'n 6 gedouched in totaal denk ik ....