Ik ben 14 weken zwanger en tegen de tijd dat ik moet bevallen is mijn zoontje 'pas' 16 maanden jong. Het lijkt me dus practisch om een kinderwagen voor samen aan te gaan schaffen. (Gebruik nu een Bugaboo en ben daar erg blij mee, helaas bestaat deze niet in duo-variant!) Nou heb ik al een beetje rondgekeken op i-net en bij een babywinkel en denk dat mijn voorkeur ligt bij een wagen waar de kindjes naast elkaar zitten. (Minder zwaar als ze groter worden en gezelliger voor de kinderen.) Nou ben ik op 2 merken uitgekomen en dan weet ik het even niet meer....de Urban Jungle duo en de Easy Walker Sky duo. Volgens mij soortgelijke wagens, maar wel met een prijsverschil van ca 250. (De Urban is duurder dus, dan zijn ook de accesoires duurder uiteraard ) Hier zijn volgens mij heel veel moeders met 2 kindjes kort op elkaar dus ik hoop hier advies te krijgen en dan vooral ervaringen met gebruik van deze wagens? Gr. Cellie.
Ja haha! Wat een hoop reacties he ! Nou hier dan de eerste. Onze kindjes zitten wel wat dichter op elkaar als die van jullie, nl 23 minuten haha! Hier de Urban Jungle Duo. En hij bevalt ons prima, (hoewel we er nog geen hele lange wandelingen mee hebben gemaakt). Alleen het inklappen van de wagen vereist wat handigheid! (of ik ben er gewoon te dom voor) Maar misschien is het een idee om even in de winkel te gaan kijken en er daar even een stukje mee te wandelen? Succes met jullie keuze, en hoop dat er nog meer reacties komen!
Hihi, aan mij heb je ook niets! Ik heb dezelfde vraag, haha. Hopelijk toch meer reacties die echt antwoord geven op je vraag Cellie.
Ik had idd véél meer reacties verwacht idd.... Juist omdat je op dit forum zo vaak leest dat iemand kindjes relatief kort op elkaar heeft. Ik heb al gekeken bij allebei de wagens in de winkel, van alleen lezen op de sites en plaatjes dacht ik dat mijn voorkeur naar de Urban zou uitgaan, maar bij een grote Prénatal stonden ze allebei en vond ik de Easy Walker Sky veel fijner rijden....of eigenlijk de Jungle minder, maarrrr het zijn wel showmodellen denk ik dan wel dus wil beslist elders nog is testen Qua kleur heb ik ook al een voorkeur.....hahaha
Onze kinderen verschillen straks een maand of 18 en wij willen dus ook een dubbele wagen gebruiken. Mijn voorkeur gaat echter uit naar eentje waar ze achterelkaar zitten i.v.m. breedte van deuren en bijv. bij de kassa... Lijkt me net iets praktischer.
Tja, dat word dan gewoon niet meer wandelen straks als de kleine er is! Nee serieus hoop echt voor je (en de meelezers) dat er wat reacties komen.
En hier is een site,hun bieden vaak goedkopere wagens aan......hoop dat je er wat aan hebt....http://www.babyjungle.nl/p4-duowagens.htm
Ik dacht van zo das mooi hier staat het antwoord maar helaas. Wij zaten giste ook al stieke nate denken hoe moet dat met de wagen. En ik denk ook dat jet en dubbelen word. Maar ja 1 achter elkaar of 1 naast elkaar. Ik heb in de ouders van nu gezien dat je een soort buggy hebt die je aan je kinderwagen kan klikken ook ideaal denk ik Daan is 18 maanden als de kleine er is.
http://www.bambinoworld.eu/Turkoois-duo ... D::51.html Ik kwam op marktplaats dit adres tegen. Ikdenk dat je toch niks meer zo lekker vind lopen als een bugaboo
Ik kies in ieder geval voor naast elkaar. En zo'n aanklikbuggy vind ik in ons geval niet handig. Jarissa is nog maar 18 maanden als brusje er is. Dat vind ik nog wel erg jong om lang in een buggy te zitten die minder goed ondersteunt.
Idem dito hierzo....ik blijf nog steeds bij me eerste 2 opties Maarja nu nog beslissen.............pffffffff
ik heb de hele dag zitte snuffelen en ik weet het echt niet wat is nu goed van kwaliteit is. wat het lekkerste loopt enz ik hou jullie in ieder geval in de gaten
ook ik ben me hier op aan het orienteren. Een vriendin van mij heeft een phil en teds wagen, een enkele die is om te bouwen naar een dubbele wagen. De zitjes zitten dan achter elkaar. het ziet er heel handig uit, maar moet binnenkort toch eens echt goed gaan kijken. http://www.philandteds.com/nz/sportdouble_07_1.htm hierbij een link ervan....