Ervaringen gebruik duowalker en welke?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cellie, 15 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb hem al zien rijden en ik vind hem afschuwelijk. De kleintjes zitten echt laag aan de grond.

2. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik heb Elyesa in het begin altijd in de draagzak gehad en de kinderwagen toen amper gebruikt.
    dus ik ga geen dubbele aanschaffen hij wil nu al steeds wandelen dus lekker makkelijk straks maar hij is dan ook al 27 maanden als de kleinste komt.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    heeft er iemand ervaring of kent iemand met ervaring met de bambino wagens?

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Leuk dat er zo actief 'samen' gezocht word....Bambino ken ik niet....

Phil en Ted wel, persoonlijk vind ik dat niks, als de jongste wat groter is lijkt me niet gezellig voor zo'n kleintje.

5. Female

Female Niet meer actief

Voor ons nog even geen 2e kindje :D
    Maar ik zat meteen te denken aan wat Talia ook zei. In de eerste maanden heb ik nauwelijks een kinderwagen gebruikt. Tot een maand of 5 heb ik Kynan bijna altijd in de draagdoek gehad.
    Dus waarschijnlijk zal ik bij een volgend kindje achter de wagen die we nu hebben lopen (Quinny Buzz) mét een kleintje in de draagdoek.
    Ik denk dat dat toch echt makkelijker is én een stuk goedkoper.

Succes met je zoektocht!

Groetjes

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik heb zelf pas de phil and teds gekocht. Wat ik ideaal vind is dat ik 'm nu enkel kan gebruiken en straks dubbel. Verder rijdt 'ie ook errug lekker. Ik vind persoonlijk dat die brede duowagens niet bepaald handig zijn in veel winkels. Pak simpelweg de supermarkt. Vaak heb je maar 1 kassa waar 'ie doorheen kan...en 't kruidvat hoef je al helemaal niet te proberen met een brede duowagen...vind dat met een enkele wagen al een crime. Ik heb wel wat informatie gevraagd aan mensen die een phil and teds hebben (gehad) en iedereen is/was er erg tevreden over. En het voordeel is dat wanneer Lynn straks los mee kan lopen, ik 'm weer als enkele wagen kan ombouwen, terwijl je anders met een duowagen blijft rondrijden, terwijl er maar 1 kindje inzit.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Daar kom ik helemaal niet meer. Wat een k-winkel zeg. Altijd een bende in de gangpaden.

Als ik de reacties zo lees, gebruik ik mijn wagen toch anders geloof ik. Vandaag ben ik toevallig wezen shoppen met Jarissa. Maar ik kom eigenlijk nooit met een kinderwagen in een winkel. Ik ga snel in mn pauze of als mn vriend thuis is zodat Jarissa niet mee gaat. Ik gebruik mn wagen vooral om lekker te wandelen. Daar zoek ik dus een goede duo-wagen voor. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen!

8. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

Leuk, hier idem dito!

9. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ik wacht toch eerst maar even af hoever ik kom met een draagzak en zo'n aanklikding, kunnen we later altijd nog een duowagen halen.

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geen ervaring met Duo wagens, wel met het vergelijkende warenonderzoek tussen Easywalker en Urban Jungle. En wij vonden de laatste (in de enkel variant) veel soepeler rijden, heeft een hele handige zwenkwiel voor en die kun je ook vastzetten. De Easy wandelde en stuurde minder lekker. Dit lijkt me extra belangrijk bij de duowagen. Ik zou gewoon naar een speciaalzaak gaan waar ze alle wagens hebben staan en daar een beetje gaan rondcrossen. En je keuze (als dat financieel mogelijk is) baseren op stuurgemak ...

Sterkte, hopelijk komen er meer reacties van ervaringsdeskundigen :D

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
  12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Die van Jane zit ik ook aan te denken, maar dat komt ook omdat ik al een jane wagen heb, en dus ook de reiswieg en autostoeltje daarvan heb, die dus op de wagen kunnen worden bevestigd.

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Mmmmm....niet mijn smaak....ik weet ook zeker dat ik naast elkaar wil... ;)

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik vind naast elkaar ook handiger volgens mij, maar ja... zo'n mountain terain geval.. pfffff beetje prijzig voor ons. (Dat vind ik ook een nadeel dat net diegene zo vreselijk duur moeten zijn)

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ja ik vind ze ook verschikkelijk duur maar wil je hem 2e hans scheelt het ook bijna niks.
    Ik hoop maar dat ik hem weer voor een goed bedrag kan verkopen.

Alleen wat voor een reiwieg heeft de jane ik kan nergens iets van een plaatje vinden

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    De easy walker sky is in vergelijking wat minder prijzig, maar die Jane is ook niet goedkoop toch, scheelt niet veel met de sky.

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Maar die zijn naast elkaar en dat wil ik niet

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Fleur, de jane heeft twee verschillende soorten reiswiegjes (kijk eens op www.jane.es) de capazo is de voor ons bekende variant, (hebben wij ook) handig vind ik dat je de bodem omhoog kunt doen voor als de kleine spuugt en je kan hem in de auto meenemen (dan zet je hem met de gordels vast) En hij is best wel groot. Dan hebben ze ook nog de Matrix, dat is een reiswieg en autostoeltje in 1. Die kan je dus zo instellen dat het helemaal plat ligt of zo dat het een autostoeltje wordt. Dat scheelt natuurlijk weer in de eventuele aanschaf van een extra autostoel, maar dat is bij ons allemaal denk ik niet meer nodig, die hebben we. Nadeel van Jane is dus we dat ze een eigen systeem hebben om hun spullen aan de wagen te klikken (met een hand te doen) en je kan er dus geen maxicosi op zetten. (Maar ja.. in ons geval, wij hebben dus de Rebel van Jane en geen Maxicosi)

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    maar kunnen die stoeltjes dan ook in de duowagen?
    achterelkaar of zijn dat dan weer nestjes ik vind het een hele onduidelijke site

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Je kan op de twin wagens 2 rebels zetten (dat zijn dus de maxicosi's van Jane), of 1 rebel en 1 buggy zit, of 2 buggy zits, en volgens mij passen er twee matrix'en op (dat zijn die autostoeltjes/reiswiegjes). (zit ook even te neuzen en volgens mij kan de capazo er toch niet op, dat zou wel weer jammer zijn voor ons.

Ze hebben geen nestjes, het zijn allemaal "harde" dingen. (overigens zonder kind erin, wel heel goed te dragen, met kind wordt het natuurlijk ietsie zwaarder :D)

Deel Deze Pagina