Ik heb nog steeds de wagen van mn dromen niet gevonden. Haha, ik heb ook nog alle tijd. Daphne: als jij nou eens een mooie duowagen koopt met de kids naast elkaar en 4 wielen. Dan kan ik mooi even bij jou spieken hoe dat bevalt, hihi.
Wij zijn op pad geweest, en geloof dat wij (man en ik) het zowaar eens zijn dat we de easy walker duo het geschikst vinden van de 2..... Behalve de prijs vonden we de easy walker makkelijker in en uit klappen, en het verstellen van de buggyzitting van lig naar slaapstand is handiger, bij de EW met ritsjes, bij de Urban met een verstelbaar gespje (héél irritant!). Verder heeft de EW bij iedere buggy een aparte kap, bij de Urban is er een kap voor beide zitjes, dat betekent dus dat die dubbele kap er ook op zit als er nog maar 1 zitting gebruikt word met een wagenbak, gek gezicht en niet logisch vonden wij. En dan....de kinderwagenbak van de EW is groter als van de Urban, die van die Urban was echt heel erg klein. Dan nog een plus voor de Urban, die is 2 cm smaller.....maar de zitjes van de EW zijn dus wel iets groter, en zal dus ietsjes langer meegaan. Zover mijn bevindingen.....
Kijk, daar hebben we nog eens iets aan! Ik vraag me echt af waar alle dames blijven met hun ervaringen. Ik lees hier best wel eens wat van tweelingmoeders en het is volgens mij enorme mode om kinderen snel op elkaar te hebben. Dus kom op ladies!
Hey meiden, Hier een mama met een easy walker sky! Ben er heel tevreden mee, ligt nu een baby van 3 maanden in en een knulletje van 21 maanden. Hij rijd erg lekker. En ik vond het verschil qua prijs met de urban best wel veel. En zoveel verschil zit er niet in die dingen. En wat hiervoor al is gezegt vind ik de easy walker veel beter. Hij loopt nog beter dan toen mijn enkele wagen. En hij past gewoon door een normale deur hij past gewoon door de kassa (ga wel door de invalide heb een normale nog niet aangedurft, maar daar paste me 1 persoons ook amper door dus) En de boodschappenmand is enorm! Dus ik ben er zeer tevreden mee! liefs rian
Nee. Vind het echt heel raar. Op allerlei vragen wordt veel gereageerd. Wordt er een serieuze vraag gesteld en dan komen er nauwelijks antwoorden ....
Een vriendin van mij heeft deze wagen voor haar tweeling en ook wij gaan deze aanschaffen. Onze zoon zal 16 maanden zijn als zijn brusje geboren wordt. Het is een zeer aangename wagen, lichter als de UJ, kleiner op te vouwen (past zelfs in hun ATOS!), goedkoper en tsja ik vind de kleurtjes ook nog eens veel frisser en leuker.
Hier misschien een ander idee: Onze kinderen schelen 18 mnd en eerst heb ik een tweedehands duowagen geprobeerd. Omdat ik ook graag wilde fietsen met de kinderen hebben we een Kidcar Bikebuggy gekocht. De duowagen heb ik vrij snel weggedaan want de fietskar liep veel fijner en was makkelijker wendbaar en met een hand te duwen. De jongste zat in de speciale kidcar schelp met verkleiner en kon alles goed zien. Er kunnen ook 2 schelpen naast elkaar in en de kinderen liggen er erg goed in. De wagen is net zo breed als een rolstoel dus de meeste winkels kun je gewoon in. Verder is het regen en muskietennet ook erg makkelijk en snel, altijd aanwezig. Er zit ook een rem op en het voorwiel is een zwenkwiel. Het is ook een goede en stevige kwaliteit en makkelijk schoon te maken. Nu zijn de kinderen 4 en 5 en zitten er nog altijd graag in als we een dagje op stap gaan. Ik vind het nog steeds de meest ideale wandelwagen en tevens fietskar. Hij past in onze stationwagen en is ook fijn om mee te fietsen. Alleen moet je wel kijken of het door je poort en schuurdeur past (75cm) al is ie wel makkelijk in te klappen. Ik hoop dat jullie wat aan mijn verhaal hebbben. Kidcar heeft een eigen site en de bikebuggy wordt nu ook veel tweedehands aangeboden. Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn verhaal, groetjes Lotte
Nog meer een keer UP....Pendrag Ik denk dat wij voor de SKY gaan.......jij al wezen kijken en zelf al plussen en minnen ontdekt?
Ik ben nog niet aan het speuren geweest Cellie. Heb natuurlijk ook nog even tijd, haha. Ik wacht gewoon Daphne en jou af.
haha hier nog iemand die zeer geinteresseerd meeleest en hoopt op reacties! wij hebben ook amper 1,5jr leeftijdsverschil als onze 2e er is
Met de genoemde/gevraagde merken hebben wij geen ervaring. Wel advies. Voor het vervoeren van kinderen van veschillende leeftijden zijn verschillende oplossingen verkrijgbaar. Het vervoeren van de kinderen kan - voor elkaar (middels baby- peuterwagen, tandem, plankje) - naast elkaar (tweelingwagen, toevoeging aan huidige wagen) Voor elkaar: Afhankelijk van het leeftijdsverschil kun je kiezen voor een wagen (tandem, baby- peuterwagen) of een toevoeging zoals bij sta plankje. Bij de keuze van een wagen is het volgende van toepassing: Het oudeste kind zit voor in de wagen en het jongste achterin. Het stoelje van de voorste kan vaak niet plat en het kind dient zelfstandig te kunnen zitten. Bij het achterstoelje kun je vaak zorgen dat de rugleuning geheel plat kan en de baby dus kan slapen. De breedte van dit soort wagens is gelijk aan die van een normale kinderwagen (kan dus door elke deur en in elke winkel) Bij het de stoep op lopen zal kracht gezet dienen te worden op het voorste kind als eerste op de stope te krijgen. Zwaarte punt zit voor in de wagen. Bij de keuze van een plankje: De loop ruimte van de ouder wordt beperkt. Je moet er van op aan kunnen dat je kind niet zomaar wegloopt. Het kind staat ook niet altijd even gemakkelijk tussen wagen en ouder. Loopplankjes passen niet altijd op de aanwezige kinderwagen/buggy etc. Naast elkaar: Bij vervoer naast elkaar, heb je een wagen die breeder is dan de kinderwagen. Dit betekend dat je niet altijd overal binnen kunt ( blokker, krijdvat, zeeman etc). Bij de aanschaf moet je erop letten dat de rugleuningen beide onafhankelijk van elkaar kunnen bewegen. Het oudste kind zal namelijk willen zitten en de baby moet kunnen liggen. Voor beide kinderen is het wel wat gezelliger naast elkaar. De oudeste kan soms de baby bezighouden met spellen. Toevoeging aan huidige wagen. Een andere oplossing is je huidige wagen breder maken dor bijvoorbeeld de BuggyPod. Echter deze past niet altijd op elke wagen dus ben je beperkt in de keuze mogelijkheid. Doordat het een toevoeging is is het niet gelijk aan een normale dubbele wagen en kan het soms dus ook erg onhandig zijn. Uiteraard zijn alle oplossingen goede oplossingen. Je dient zelf te kijken wat je het makkelijkste vindt. De vrouw moet vaak zelf alleen op pad met een van de oplossingen. Vaak is dit een erg bepalende factor. Tweeling wagens zijn wat lomper van model (dus wat onhandiger met in de auto plaatsen) Natuurlijk is de prijs ook verschillend. De goedkoopste oplossing (plankje) zal circa 50 euro zijn en voor de wagens kun je het zelf zo gek maken al je wenst. Hopelijk heb je aan deze ervaring/adviezen wat. Edit mod: Teken eens met je naam ipv met je bedrijfs naam!