Hallo, Wie van jullie heeft de babyfoon van de IKEA, en hoe bevalt deze? Het is de bedoeling dat die dan voor mijn oudste is, en de nieuwe baby haar oude babyfoon krijgt. De 'oude' babyfoon heeft behoorlijk wat functies erop, maar om nou weer zo'n dure aan te schaffen zie ik niet zitten. Ik hoor graag jullie ervaringen...
Ik heb hem en vind het echt troep. Je hoorde hem ook vrijwel niet. Ruisde steeds etc. Ik heb toch maar een iets goedkopere versie van de alecto besteld voor de oudste.
HIer ook een geprobeerd maar inderdaad veel ruis. Weer terug gebracht en netjes geld terug gekregen. Wij hebben er een van philips geloof iets van 60 euro. Werkt erg goed.
Oke, niemand tot nu toe een goede ervaring ermee...ik weet genoeg die komt er niet in. Bedankt dames, dat scheelt weer!
wat vind je "duur" omdat je zegt dat je geen behoefte hebt om weer een dure te kopen.... ik zag vandaag namelijk bij de Aldi dat ze de babyfoon van ELecto ipv ALecto in de aanbieding hebben voor 'maar" 35 euro, deze is eigenlijk echt precies het zelfde als de alecto en wij hebben hem ook voor onze dochter, en de alecto voor onze zoon, maar ze werken echt beide net zo goed, dus dat is wel een echte aanrader.
Google Afbeeldingen resultaat voor http://media.kieskeurig.nl/images/00/92/61/94/0cba/4b61/b61d/42929d084079/l.jpg deze... alleen is dit van alecto, maar de electo die nu bij de aldi in de aanbieding is ... is echt precies het zelfde.
mijn ouders hebben die van Ikea en die vinden hem super hoor. Ik heb er zelf ook geen problemen mee als ik daar ben. Geen ruis. Alleen de batterijen gaan vrij snel leeg als je niet oplet. Ikzelf heb een Alecto met dubbel babystation dus maar 1 ouderstation
Nee hoor die van Ikea is prima! Ik heb hem uit de koopjeshoek voor 5 euro. Heb hem voor 2 kinderen gebruikt, geen problemen mee gehad. Maar ja ik hoef m'n kind dan ook niet op video vast te leggen ofzo en spring ook niet bij elk kuchje op...
Die van de Ikea gaf bij ons ook alleen maar ruis en baby was niet te horen, echt ruk dus. Nu hebben we een goede van de babydump. Het merk is me ontschoten maar iig zoveel beter dan die van Ikea!
Maar niemand zegt toch ook dat er een video verwacht wordt of dat je elk zuchtje of kuchje moet horen?? Ik hoef dat ook niet bij mijn kind, maar aan een Ikea- babyfoon die de hele avond ruist heb je niks en is ook nog eens mega-irritant.
Ik heb de alecto en doet het heel goed. En ik heb vorige week die van de aldi erbij gekocht en doet het ook erg goed en is gewoon hetzelfde als de alecto. Echt een aanrader.
niemand heeft het er hier ook over dat ze hun kind vast willen hebben op video of bij elk kuchje opstaan, ik zelf zou liever een paar tientjes extra er tegenaan gooien en NOG weinig betalen voor bijv die electo die nu in de aanbieding is bij de aldi voor 35. er zijn veel mensen die bijv denken : ach als ze doorslapen en de leeftijd van bijv 1,5 hebben dan is een babyfoon niet meer nodig, dus heeft degelijkheid geen prioriteit maar ik bijv heb nu bij de oudste van bijna 3,5 de babyfoon nog steeds staan, ten eerste omdat hij bezig is met in de nacht zindelijk worden dus dan hoeft hij niet uit bed om ons beneden op te halen maar kan hij gewoon door de babyfoon roepen dat hij moet plassen, ( hij heeft nog een onderbroekluier aan dus alleen lukt hem dat niet om weer omhoog te krijgen) en ten tweede omdat mijn man regelmatig nachtdiensten heeft en ik met oordoppen slaap heb ik de babyfoons die nachten bij mij op het nacht kastje staan op het hardste volume. en dan word ik ook echt niet wakker van elk kuchje hoor. ik vind het dus belangrijk dat ene babyfoon wat langer mee gaat en dat zou ik van een ikea babyfoon denk ik niet kunnen verwachten,