Hoi, Ik ben op zoek naar een goede babyfoon. Ik heb inmiddels de babyfoon van Annie gedownload als app op aanraden van een vriendinnetje, nou ja kennis dan . Op dit moment ben ik in verwachting en weet dus nog niet hoe goed het beeld is. Ik heb wel wat geoefend met een pop in het wiegje en mijn man op de slaapkamer gezet (maar hij is wat groot voor het beeld). Hij hoort mij duidelijk zingen en als ik een liedje afspeel via de lijst komt dit ook goed over, maar ik twijfel nog. Kennen jullie deze app? Wat vinden jullie? Een app voor een paar euro of zo'n dure babyfoon? Gaat zo'n gewone niet vaak stuk door vallen ofzo? En op vakantie? Nemen jullie dan zo'n enorm ding mee? Je telefoon heb je altijd bij je...
Wij hebben een babyfoon van Motorola. Zo eentje die je in het stopcontact steekt (dus geen gedoe met lege accu's of per ongeluk van de commode afstoten oid). Zo duur was 'ie niet. Volgens mij 35 euro. Hebben 'm wel even getest. Alles prima te horen. Persoonlijk zou ik niet gaan voor een app op je telefoon. Accu's gaan leeg enzo. Vind ik zelf erg onhandig. En wat als je wordt gebeld? En gaat dat dan via internet?
Hier een goedkope babyfoon, vooral de eerste weken veel gebruikt. Nu staat ie nog maar zelden aan, horen haar toch wel als ze wakker is
Volgens Consumentenbond is de Philips Avent (75 euro) de beste keus en beste koop. Wij hebben hem ook. Met nachtlampje, muziekjes, temperatuur weergave, terugpraat functie en tot 330m bereik. Kleine moet nog geboren worden maar ben nu al enthousiast!
Wij hebben een babyfoon van alecto, echt zeer tevreden over. Accu gaan lang mee. En na 100x vallen doet hij het nog steeds 😅 Hij is ook heel makkelijk mee te nemen hoor, absoluut geen "groot" ding. View attachment 482692
Topic komt als geroepen ook wij zijn op zoek naar een babyfoon, blijven het maar uitstellen omdat we het soms even niet meer weten. Je hebt zoveel keus! Het liefst willen we eentje met beeld en geluid. Ervaringen daarmee?
Deze hebben wij ook.. (er waren toen nog niet echt goede beeld babyfoons) maar anders hadden we voor de luvion gekozen. En als app hebben we de babyfoon app. Gekoppeld aan onze telefoons en als we dan ergens zijn leggen we een telefoon neer en dan de andere in de zak. Maar dat is meer voor als we ergens zijn en geen babyfoon meenemen.
wij hebben een wat oudere versie van deze. is nu bijna 9 jaar oud en werkt nog prima. zo'n app op je telefoon lijkt me juist helemaal niet handig eigenlijk voor thuis gebruik..
Wij hebben ook Alecto. Super ding!!! Hadden eerst eentje met camera van Kruidvat maar die stoorde echt vreselijk
Wij ook een oudere versie van bijna acht jaar oud van Alecto. Prima babyfoon, ik hoor het zelfs via de babyfoon als er iemand door de voordeur komt of als de wasmachine aan het centrifugeren is.