Hallo dames, Ik zit erover te denken om een body contour wrap te laten doen. Ik heb voor mezelf meerdere redenen om het te doen, namelijk: - afslanken (ja natúúrlijk!) - goed voor je huid (ik heb een moeilijke huid, zeer droog, regelmatig eczeem achtige plekken, roodheid, enz.) - ontgiftiging (het werd vroeger voor o.a. lever-patienten gebruikt, en ik heb HELLP gehad - waarbij de lever een behoorlijke klap heeft gekregen) Nou wil ik graag weten of jullie wel eens zo'n wrap hebben gedaan en wat jullie ervaringen zijn. Voelde je je beter? Slankte je echt af? Wat deed het voor je cellulitis bijvoorbeeld? Voelde je huis anders of zag ie er beter uit? Het is behoorlijk prijzig (200 euro voor 3 behandelingen) en wil dus wel goed weten waar ik mijn geld aan uitgeef. Ik hoor het graag!
Ik heb het jaaaaaren geleden eens gedaan. Er gingen wel centimeters af maar echt afslanken doe je hier niet mee het is niet zo dat je er kilo's mee kwijtraakt hoor. Ik vond wel dat mijn huid ontzettend gaaf/zacht was erna. Mijn huid voelde dus heerlijk en strak. Ik zou het niet nog een keer doen. Voor zo'n zachte huid zijn er ook andere (veel goedekopere) methoden.
Maar wel centimers kwijt geraakt dus... Kijk, de kilo's kunnen me gestolen worden (letterlijk!) maa het gaat mij juist om de 'omvang'. Buiten de ontgiftiging en de boost voor je huis natuurlijk Verder nog ervaringen mensen??