Hallo mede forummers voor onze grote dag 28oktober was ik op zoek gegaan naar een hanger met een hart eraan en kwam via google op chanti.nl Ik ben helemaal weg van het sieraad en ik heb er een bepaalde mooie gedachte bij en kan het nu niet meer loslaten. Nu zoek ik ervaringen van mensen die er ook weleens iets besteld hebben en die het bedrijf kennen ... Ik heb een beetje mn bedenkingen namelijk en twijfel of ik moet gaan bestellen daar. Dit komt door twee redenen: 1) het bedrijf zit in Denemarken --> is het betrouwbaar? wat als het niet goed is en je moet ermee terug? 2) ik las als ik op google ze nazoek een klacht van iemand die betaald en besteld had maar niks heeft ontvangen. Maarja omdat ik het eigenlijk niet loskan laten en tot nu toe nik kan vinden wat ik zo vind als dit dacht ik misschien heeft iemand hier ervaringen met het bedrijf. Dus dames brandt maar los
Ik heb er geen ervaringen mee, maar buitenland zou mij niet tegenhouden. Als er iets mis mee is gaat het hetzelfde als in NL met uitzondering dat het wat langer duurt. Ik lees goede reviews op internet en die ene die niet ontvangen was heeft chanti uitgelegd wat er aan de hand was.
Hoi Bloem, ik kon niet verder googelen omdat ik zoon en dochter uit school moest halen. Zal dit nog wel even doen Maar dacht misschien kan ik hier ook wat info winnen
Ik heb er wel eens wat gekocht en geen problemen mee gehad. Maar omdat ze inderdaad in Denemarken zitten en niet onder het waarborg thuiswinkelen vallen (of hoe het ook heet) bestel ik er alleen wat ik wel kan missen, dus geen heel dure dingen. En ook alleen dingen waarvan ik zeker weet dat ik niet hoef te ruilen, dus geen ringen en zo. Ze hebben echt waanzinnig leuk spul
ja ik heb het gezien! Ik zoek alleen een ketting en hanger en een paar oorbellen. Nouja dat hoeft ook niet per se terug als ik het niet mooi genoeg vind voor onze bruiloft. Ik heb inmiddels wat gegoogeld en vind indd heel veel positieve reacties. Ik heb de gok genomen en besteld. Ik kon de hanger echt niet loslaten en ik was aan het zoeken naar een ander maar niks was zoals deze hahaha. Ben benieuwd!
Ik heb deze nu in, zo schattig! Sieraden in goud en zilver. Bespaar 70% op de sieraden van Chanti Ik ga ook maar weeveens snuffelen, je hebt me weer op ideeen gebracht