Ik snij het toch nog even een keer aan. Zijn alle merken geweven draagdoeken ook geschikt om op de rug te knopen? Het lijkt mij ook leuk om nu en dan mijn dochter te dragen maar dan op mijn rug?
Met geweven doeken kun je rugdragen, inderdaad. Met rekbaar beter niet, dat kan heel gevaarlijke situaties opleveren (kindjes kunnen zich er makkelijker uitwurmen, bij geweven krijgt mijn dochter dat echt niet voor elkaar nog, maar ze wil het ook niet ).
Ok dan ga ik zeker voor een geweven doek. Het lijkt mij wel heel handig als ik kan kiezen of ik mijn dochter of newborn draag of papa natuurlijk
Draag je haar nu al op de rug met de Mei Tai? Mijn zoontje is nu ook 5,5 maand en ik vind hem nog wat klein daarvoor. Wat is een leeftijd dat kleintjes op de rug gaan?
Ik begon met 5 maanden met rug dragen. Maar wel in een Storchenwiege. Nu pas draag ik mijn kindje in een mai tai. Maar het ligt denk ik helemaal aan de grote van jouw mai tai. Die van mi is door iemand gemaakt, en mij dochter is klein voor haar leeftijd