Dusseldorf ervaringen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Trassi, 1 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Hallo allemaal, ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben in dusseldorf. Vandaag keek ik op de site en toen zag ik dat het van vivaneo is (hetzelfde als medisch centrum kinderwens) dus ik vroeg me af of de duitse vivaneo anders is dan de nederlandse? Met andere woorden is het het waard om helemaal daar heen te gaan voor een icsi behandeling?
     
  2. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Ik zou dan eerder naar Cuypers en Cuypers gaan in Heinsberg. Dat zijn de Nederlandse artsen die in Vivaneo in Düsseldorf hebben gezeten. Ze zijn daar een jaar geleden weggegaan en nu zijn er dus alleen maar Duitse artsen in vivaneo en ik heb daar zeer negatieve ervaringen mee en velen met mij... Alles is veranderd sinds de Cuypers weg zijn. Dus ik zou naar de Nederlandse kliniek in Heinsberg gaan, daar hoor ik wel goede verhalen over..
     
    Trassi vindt dit leuk.
  3. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Maar zouden ze daar wel ivf/icsi met onze donor willen doen denk je? We krijgen nu veel tegengas in nederland want "ivf is niet noodzakelijk aangezien je altijd nog voor een andere donor kunt kiezen" (niet echt een optie als al je andere kinderen wel van dezelfde donor zijn..)
     
  4. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Eens met @DR87, broer en zus Cuypers waren de reden waarom iedereen die in Nederland niet verder kwam naar Düsseldorf uitweek. Fijne, kundige artsen!
     
    DR87, nizzie86 en Trassi vinden dit leuk.
  5. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Bedoel je in Düsseldorf of bij Cuypers? In het eerste geval raad ik je af om ook maar iets in Düsseldorf te doen ;) In het laatste geval zou je even kunnen bellen, vriendelijke assistentes (Nederlands) die je goed helpen. In Nederland wilden ze ook niet aan ivf bij ons, second opinion bij Cuypers en die gingen er direct voor. Wel uiteraard andere situatie dan de jouwe..
     
    Trassi vindt dit leuk.
  6. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ja ik bedoelde cuypers. Voor wat ben jij bij de geweest dan? Met een eiceldonor?
     
  7. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Nee hoor, gewoon ivf met mijn man. Maar in NL vonden ze ivf niet nodig en bij Cuypers zeiden ze dat daar juist onze beste kansen lagen en zijn we direct gestart. Goede ervaringen iig, maar ik weet dus niet hoe het zit met een donor.
     

Deel Deze Pagina