ervaringen gevraagd inwendige echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Regenboogje, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi hoi, ik heb ook inwendig gehad, en valt reuze mee! Doet geen pijn! Als je eenmaal je kleintje ziet ,vergeet je dat je er zo bij ligt om t maar even zo t zeggen hihi;)

liefsss

2. giraf

giraf Niet meer actief

Ik zorgde altijd dat ik een rok aan had die dag, die kun je dan gewoon aanhouden en ben je niet zo "naakt"

De inwendige echo zelf doet echt geen pijn nee, en als je voor het eerst je kindje ziet, vergeet je toch alles om je heen..

3. Ook ik heb een inwendige echo gehad ivm mijn miskraam.

Doet totaal geen pijn, alleen is het wat onwennig om je 'bloot' te geven maar ach ze zijn het gewend.
    Wel had ik een lang shirt aangedaan zodat ik me wat prettiger voelde.

Succes ....

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Het doet absoluut geen pijn en geloof me, ik heb echt enorm veel inwendige echo's gehad in mijn leven ! (ivf/iui bij meerdere zw-schappen)!!

Maar, ik zag dat je donderdag pas 5 weken zwanger bent ... verwacht niet al een vrucht te zien, daar is het ws. nog te vroeg voor!
    Waarschijnlijk zal je alleen de vruchtzak met misschien een dooierzak zien!

Succes

5. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik vond het 100% meevallen! Probeer te ontspannen, dat scheelt enorm.

6. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ook hier een inwendige echo, het is inderdaad genant om met je benen wijd in zo'n stoel te liggen, maar daar moet je je echt proberen overheen te zetten.

Van de echo voel je echt helemaal niks. Bij mij gingen ze echter ook de baarmoeder bekijken met zo'n eendenbek en dat vond ik toch wat minder prettig. De gynocoloog zei dat ik moet proberen om de eendenbek eruit te persen en toen ging het wel wat beter, maar bleeft onprettig. Duurder overinges maar een paar minuten hoor!

Succes morgen! komt goed!

7. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Hoi meiden
    vandaag de echo gehad en viel idd reuze mee!
    wel even genant, ik was al blij dat de Gyn een vrouw was ;)
    Pas 5 weken ZW dus alleen intact vruchtzakje te zien en verder alles gaaf dus da's fijn om te weten!!
    bruinverlies wordt ook al minder gelukkig
    tja je maakt je ergens toch zorgen en dat is nu gelukkig weer weggenomen. mijn beste vriendin heeft kindje verloren met 6 weken dus weet dat niks zeker is.
    heb al lekker afspraken bij VK gemaakt nu lkr samen met mijn mannetje verder dromen

Liefs regenboogje

8. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Fijn dat het meeviel :)
    Nu lekker dagdromen en wachten op de vk-afspraak!

9. kimmi1988

kimmi1988 Actief lid

1 jan 2009
    112
    0
    0
    Fulltime mama van saphyra en marleen
    oosterhout
    Het viel bij mij ook enorm mee :)
    en inderdaad als je het kleintje dan ziet .. dan voel je dat ding al helemaal niet meer

10. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ik heb met 6 en 7 weken een uitwendige echo gehad! Geloof met ze duwen zo hard op je uik om wat te zien dat het echt heel vervelend is. De 2de keer had ik echt pijn en heb ik niet van de beelden kunnen genieten.

de 3de echo (met 8 weken) was inwendig. Het echo apparaat was van mijn VK was kapot en ik mocht naar de vervanging, die deed het inwendig maar dit wist ik niet van tevoren. Op het moment schrok ik ervan en liet ik het over me heen komen.
    Ik heb het niet als vervelend ervaren en de beelden waren veel mooier en duidelijker dan uitwendig.
    Ik heb er nog steeds een prettig gevoel bij en zou het niet erg vinden als het nog eens zou moeten. Mijn herinneringen van de echo zijn het mooist!

suc6 en laat het op je af komen.

groetjes Dorianne

11. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Stelt echt helemaal niks voor de mijne was ook in het ziekenhuis inwendig.

Voelde echt niks. No worries!

12. Alita

Alita Niet meer actief

is zelfs veel mooier zo`n inwendige echo je ziet alles veel beter en daarbij hebben we bij onze dochter een uitwendige gehad en ze moest zo hard duwen dat was veel onprettiger dan die inwendige!!!

Deel Deze Pagina