De optie ´LG Chocolate is een waardeloze gsm´ ontbreekt! Wat een ongelooflijke K-telefoon! Kan niet wachten tot ik weer een nieuwe gsm kan uitzoeken, gauw terug naar de handige interface van Nokia. LG maakt mooie dingen, maar heeft geen idee hoe een gsm handig zou moeten werken. SPIJT! ! ! !
Ben erg verbaast over de klachten van de LG Chocolat, ikzelf heb de gold versie en vind em helemaal te gek. Touchscreen reageerd heel snel en correct. Het sms-en gaat goed en snel, en de mogelijkheden zijn top. Ik heb altijd de oortjes van mijn ipod eraan zitten, de radio is perfect, de kwaliteit van de foto's zijn super, en last but not least ik vind em er erg mooi uit zien. Hopelijk blijven die klachten over de LG mij bespaard, ik ben er erg blij mee.
@ auraly ik heb precies de zelfde. Maar het enige waar ik niet tevreden over ben is dat je er geen geheugen kaart in kan plaatsen en dat het gehoor na een paar maanden sterk verminderd. Als ik bijvoorbeeld in de tram zit of buiten ben moet ik soms 10x vragen wat er gezegd wordt En dit is niet alleen bij mijn tel zo ook bij een andere kennis
Ja idd die vindt ik ook wel mooi. Zo ook de 5200 en de 6110 Ga gewoon even goed rond lezen wat de reviews zijn...
ik heb er eigenlijk weinig tot geen problemen mee gehad .. het enige dat ik vond in het begin was dat hij niet stevig aanvoelde .. het rammelde maar verder heb ik niet echt iets negatiefs te melden je kan er leuke themes opzetten, wat bv m'n nieuwe samsung u600 niet toelaat waardoor het na een tijdje vrij saai is om steeds op het zelfde menu te kijken m'n nokia heb ik nu ook nog .. ik gebruik hem stiekem af en toe tja je grote liefde laat je niet zomaar los eh