Wie heeft hier ervaring mee? En misschien goede tips waar je rekening mee moet houden? Alvast bedankt voor de reacties.
Wij zijn dat onze dochter net 2 daagjes 1 was geworden naar curacao geweest. Het was een groot slaapdrama! Tijdsverschil is echt geen aanrader. Midden in de nacht werd ze wakker etc. EIgenlijk moeten kindjes voor ieder uur tijdsverschil 1 dag acclimatiseren. Dus na 7 dagen zitten ze pas eens in het ritme. En dan als je thuis komt begint het weer van voren af aan. Ik ga echt niet meer op vakantie naar een land met tijdsverschil, ja hooguit een uurtje. Het vliegen ging overigens wel goed hoor. Succes met je beslissing. Dat ze 6 maanden was zijn we naar egypte geweest (1 uurtje tijdsverschil) en dat ging allemaal prima!
Oh, we hebben al geboekt, haha! Ook in die week verwachten we weer een sprongetje, dus kan nog interessant worden. Egypte is idd geen probleem, met de oudste van kleins af geweest, maar we waren Egypte nu een beetje zat. Wat heb jij gedaan met muggenspray voor die kleine?
Wij zijn naar Aruba geweest toen onze jongste 6 maanden was. Wel voor 2,5 week. De vliegreis ging prima, ze kon mooi in zo'n wiegje liggen. De eerste dagen heeft ze het door de warmte en het tijdsverschil erg zwaar gehad. Ze was zichzelf niet, onrustig en niet heel goede plasluiers. Net op het moment dat ik me zorgen begon te maken, sloeg ze om gelukkig. Ik denk dat dat een dag of 3 geweest is. Daarna ging het prima, en heeft ook zij het naar haar zin gehad. Muggenspul weet ik niet meer, volgens mij hadden ze daar wel wat wat ze mocht hebben, maar vooral hielden we haar binnen tijdens muggentijd. Hetgeen waar we het meest blij mee waren is dat we de Deryan travelcot mee hadden. Absoluut perfect voor op het strand, of als ze toch rond muggentijd buiten waren, super! Wij hebben een supertijd gehad in elk geval! Wanneer gaan jullie en hoe oud is de baby dan?
Wij gaan met 8,5 maand oud, over een maand en hebben al geboekt. Begin me nu wel een beetje zorgen te maken. Zelf ben ik ook zwanger en mag natuurlijk ook niet alle anti mug middelen. Weet je dan waar ik zo een muggen net kan krijgen voor de wandelwagen? Bedankt voor je reactie.
Ik ben met mijn zoontje naar Aruba geweest toen hij 6 maanden was en dat is helemaal prima gegaan. Hij is een hele lastige slaper, maar sliep vanaf dag 1 op Aruba beter dan thuis. Hij heeft ook helemaal geen last gehad van het tijdsverschil. Muggenspul heb ik niet voor hem gebruikt, hij had alleen een klamboe om zijn bedje heen. Een muggennet voor je wandelwagen kun je bij veel babyzaken kopen, bijvoorbeeld bij de Prenatal.