Heeft iemand misschien een tip waar je zelf muurstickers en/of teksten kunt laten maken? www.stickupkids.nl > Deze zag ik bij de BabyMax, iemand daar ervaring mee? Ook op deze sites heb ik al het eea gevonden, maar dit is toch niet helemaal wat ik bedoel. www.101woonstickers.nl www.muursticker.nl Tips, ideeën en ervaringen zijn van harte welkom!
Ik heb er zojuist 1 besteld bij www.debijzaak.com ik ontvang 'm binnen 10 dagen, dus moet verder nog even afwachten .
he married, erg leuke sites die hier worden gegeven. Misschien ga ik er ook nog wel gebruik van maken. X Esther
Ik heb nog een leuke tip! Je moet eens bij home deco gaan kijken (als je dat in de buurt hebt), ik heb daar een muur- (bij ons komt ie op de deur) sticker besteld van Apple Pie Design, super leuk, veel keuze en te verkrijgen in verschillende kleuren. Trouwens ook leuk voor je woonkamer! http://www.applepiedesign.be/nl/home.php
Wij hebben ook stickers van cut it out en zijn erg mooi. Waar je echt op moet letten is dat de ondergrond niet te korrelig is, anders wordt het lastig. Succes! Nadia
Ja dat de korrelig is, is bij ons het probleem. Dus waarschijnlijk wordt het een tekst op de muur projecteren en dan gewoon schilderen. X Esther