Wie weet heel toevallig iets in de buurt van Center Parcs Allgau? Een bungalow, chalet, o.i.d. De omgeving lijkt mij erg mooi, aan de voet van de Alpen, maar bijna €3000 voor 10 nachten vind ik zwaar overdreven. Meer dan het dubbele van dit jaar, in Luxemburg. Wij willen ook niet nog zuidelijker gaan helaas, ivm te lange reistijd. Ik ben stiekem al iets aan het zoeken voor volgend jaar
https://allgaeuer-genusshotel.de/ferienwohnungen/ Dit zit vlakbij Center Parcs. Niet zo heel duur volgens mij. Zou gewoon even op Google Maps kijken, zitten genoeg hotels of Ferienwohnungen in de buurt. En anders evt even op airbnb of booking kijken
Daar ga ik zeker even naar kijken, dank je wel! Zocht eigenlijk een vakantiepark zodat er ook wat dingen voor kinderen te doen zijn. Deze vond ik niet op google. In ieder geval geen hotel, want wil wel echt een tuintje/terras hebben. Maar wie weet als ik verder niets kan vinden..
Ik ben hier geweest, erg leuk park. Hadden best een leuke aanbieding, buiten de zomervakantie zijn soms leuke aanbiedingen. De omgeving is alleen behoorlijk doods als je het mij vraagt. Er is ontzettend veel te doen op het park maar de omgeving is uitgestorven.
Helaas moeten wij wel in de zomervakantie gaan. Maar niets te doen dus in de omgeving? Wel mooie natuur om te wandelen? En is het echt op rij afstand van de Alpen?
gew-ferien.de En dan kiezen voor ferienclub maiernhofen allgau Ik weet niet hoe duur het nu is maar hier zijn wij een aantal jaar geleden geweest.
Als je het niet erg vind om een uur te rijden is er best veel te zien - legoland duitsland - het eiland lindau - het slot Neuschwanstein - Fussen - de berg Nebelhorn Op het park kun je zwemmen, midgetgolven en is er animatie
google maar eens op allgau met kinderen dan vind je nog meer zoals een klimpark Allgau, een dierentuin in Ulm, een reptielenzoo.