beste dames ik heb vaak in het forum dingen gelezen over zwangerschap. nu ben ik zelf lid geworden . ik heb een vraagje ik ben 4 weken overtijd 10 dagen gelen heb ik een test gedaan en die was negatief. ik durf niet meer want bij de andere maanden had ik elke keer hoop en toch negatief en daarna ongesteld. wat moet ik doen? :
Verplaatst naar zwanger worden. Ik ben zwanger is bedoeld om te feliciteren. Groetjes, Elvira moderator
Ben je soms net gestopt met de pil? Of zijn er andere zaken waardoor je menstruatie uit zou kunnen blijven? Zo niet, dan misschien even langs de huisarts?
bedankt voor de reactie ik ben niet gestopt met de pil ik heb nog nooit gebruikt. mijn cyclus is onregelmatig. maar deze keer is echt lang. ik heb af en toe pijn rond mijn navel of onder mn buik. ik ga misschien volgende week naar de Harts. groetjes
bedankt voor reactie weten jullie misschien welke testen zijn te vertrouwen. ik baal ervan ik voel nu wat symbtomen van zwangerschap maar ik heb zo iets het is gewooon psychisch net als alle vorige keren.
ik heb van middag een test van Clearblue gedaan maar helaaaaaaaaaas negatief. Nu baal ik van waarom ben ik nog niet ongesteld geworden? het is al 8.5 weken. wat ikmoet ik doen?
Als je niet aan de pil bent en altijd een onregelmatige cyclus hebt kan je volgens mij al eerder bij de huisarts terecht voor hulp als je zwanger wilt worden. Volgens mij kunnen ze met medicijnen je cyclus beïnvloeden. Ik zou dus even lang gaan bij de huisarts
Ik kan me aansluiten bij jullie. Net weer een negatieve test in mijn handen gehad. Ik ben minimaal 1 en maximaal 2,5 week overtijd. En al meerdere testen gedaan en allemaal negatief. De uitkomst maakt me niet meer uit als er maar iets duidelijk wordt.
bedankt Nuage voor je reactie Ik ben nog niet ongesteld en nu is 9 weken na mijn laatste cyclus. ik wacht even anders moet ik naar de huisarts. voor dat ik ging trouwen had ik niet zoveel last van onregmatig cyclus nu wel.
voor je Krullebol79 ik zou niet veel testen doen. want meestal kloppen de testen wel. af en toe blijft je ongesteldheid weg door stres en afwachten dus een psychische factor. bij mij het is ook het zelfde in het begin dacht elke keer ik ben zwanger na 2 weken over tijd maar elke keer teleurstelling. nu ben ik 5 weken over tijd en dat is de eerste keer meestal heb ik een cyclus van hooguit 6 a 7 weken. ik probeer nu minder daaraan te denken ben bezig met mijn werk en studie en zie wel wat gaat gebeuren.
ik had zelf vorige x dat ik 41 dagen over tijd was was namelijk net gestopt met de pil dus ja en nu ben ik weer over tijd en heb al een test gedaan maar die is negatief dus ja het kan altijd nog komen dat je ongi wordt
inderdaad ik heb het gehoord ''als jenet gestopt bent met de pil dan kan het zijn dat je cyclus verandert'' Ik ben vorig week donderdag ongesteld geworden ,dus na 5weken over tijd. jammer, maar ik hoop dat het volgende keren beter wordt. succes voor jullie allemaal en veel sterkte met de teleurstelingn elke keer.
Ik heb wel eens een cyclus over geslagen. Schijnt vrij normaal te zijn volgens de huisarts. Ik werd toen na meer dan 80 dagen pas ongesteld.
Ik was zelf ook 3,5 week overtijd, heel onzekere periode. Ik ben naar de huisarts geweest en hij heeft een bloedtest afgenomen. Deze was negatief, omdat ik nog steeds niet ongesteld was, heeft hij me doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hier ben ik afgelopen dinsdag geweest, ik was inmiddels ongesteld geworden. Was een super fijne arts, hij heeft middels inwendige echo gekeken of er iets bijzonders te zien was. Gelukkig was alles goed. Ik heb gevraagd of het kan dat je een keer "overslaat" omdat het ongeveer 4 weken te laat was. Hij gaf aan dat dit zo niet werkt, maar dat het eitje meer tijd nodig heeft gehad om te rijpen. Ik zou gewoon naar de HA gaan, die kan je meer zekerheid geven. En als je het niet vertrouwt, een doorverwijzing vragen!
heb je nu wel regelmatig je cyclus. ik word gek van mijn cyclus die is niet regelmatig laatste keer van 9 weken. heeft dit gevolgen op het zwanger kunnen worden.ben bang dat het gevolgen zou hebben. groetjes en bedankt voor de reacties