Hallo allemaal, We zitten nu ruim een jaar in de mmm en onder behandeling in het Ikazia te rotterdam. Op zich hebben we een fijne arts maar veel moeten we zelf in de gaten houden... wie zijn ook in het ikazia onder behandeling of wie zijn er overgestapt naar een ander zkh in de buurt? graag zie ik jullie ervaringen hierover! Gr,aline.
Ik loop in het ijsselland ziekenhuis in capelle. Ik heb een fijne arts daar, maar kom bij veel verschillende, omdat de mijne er natuurlijk niet elke dag is. En met die echo's weet je nooit op welke dag van de week je moet komen. Collega van me heeft in het erasmus gelopen, vond het daar fijn!
Ik heb in het Ikazia gelopen en ik vond het een heel fijn ziekenhuis. Alle meiden kennen je inmiddels, de echoscopiste (die Poolse) is een fantastisch mens en alle gyn's doen goed hun werk. Tenminste.... dat was mijn ervaring. Voordeel van het Ikazia vind ik dat ze ook gewoon in het weekend FM-metingen doen als dat nodig is. Ivm verhuizing van werk naar Roosendaal, ben ik overgstapt van ziekenhuis. Maar: ik vond het Ikazia een fijn ziekenhuis! En... als je er verandering in zou willen zien; ga es praten met je gyn. Geef aan wat je stoort, geef aan wat je anders zou willen zien... wellicht kunnen ze er iets mee? xxx
Hoi quinnygirl, bedankt voor je antwoord. wij hebben al vaak aangegeven aan de arts dat we alles zelf in de gaten moeten houden. ik heb zelfs veel te lang hormonen gebruikt. Het is dat een andere arts dit aangaf dat ik er mee moest stoppen.. Verder de verschillende artsen die je regelmatig hebt zitten niet op een lijn qua behandeling waardoor je weer onzeker wordt. We gaan nu nog voor 3 keer IUI en als dat niet lukt worden we doorgestuurd naar het Erasmus of Zuider. Succes met alles! Gr,Aline.