Dames, Zojuist voor het eerst ovulatietest gedaan. İk heb geen vaste cyclus wel tussen de 28-35 dagen. Vandaag is cyclus dag 11. İk verwachtte een veeel lichtere streep tot geen streep eigenlijk. Wat betekent dit dat mijn ei eraan komt of is dit gewoon dik negatief? Zie foto
Dit is negatief inderdaad. En deze test kan knallen! Pas als de streepjes even donker zijn of donkerder dan, dan heb je je piek. Bij mij merk ik altijd wel oploop in testen. Ik zou het voor nu gewoon nog even bij 1 keer per dag testen houden. Dus morgen weer. En als hij oploopt dan 2x per dag.
Even kijken hoe het morgen zal zijn idd Ben benieuwd. İk dacht dat me ei eraan kwam omdat het voor mijn gevoel niet zo super licht is. Maar omdat dit mijn eerste test is heb ik dus geen vergelijkingsmateriaal.
Hij is inderdaad niet super licht. Maar dit soort testen kunnen wel. Als je het fijner vind kun je vanavond nog een keertje testen. Wie weet. Ik zie bij mij ook echt altijd oploop.
Misschien dat het bij mij niet zo heel licht overkomt omdat ik inmiddels gewend ben geraakt aan omo witte zwangerschapstesten