Ervaringen gevraagd ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nicolletjuh, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    hey hey, nee weet nog niks! ben nog niet ongesteld geworden en heb nog steeds positieve ovu testen dus ik denk dat ik morgen nog maar een test waag!? en is die nog steeds negatief dan ga ik er maar vanuit dat ik raar ben haha, nee ik weet het ook niet!? liefs nic

2. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    ben ik weer, de zwangerschapstest is nog steeds negatief!? dus ik ga er maar vanuit dat ik nu mijn eisprong gehad heb, maar hoe kan het dan dat ik al 5 dagen positieve ovu testen hou? en dat zou beteken dat ik dan uitkom op een cyclus van 50 dagen? :(

3. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    echt super, super raar....
    Geen idee hoe dit kan...5 dagen positieve ovulatetesten is echt niet normaal. Heb je echt dat het teststreepje dikker is dan het controle streepje???of " licht positief"....?

Met welke zwangerschapstest heb je getest?

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Laat de testen anders eens zien, kunnen we met je meekijken:)

5. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    ben ik weer, de teststreepjes zijn of even donker of donkerder! heb er net nog 1 gedaan en nog steeds hetzelfde... ik heb de kvd 2 voor 5 gehad en die zijn negatief,.. ik heb wel 1 foto op de computer staan maar weet niet hoe ik die hier bij moet zetten?

ik heb wel het ziekenhuis gebeld en dit verhaal verteld ook hun vinden het erg raar en nu moet ik morgenochtend komen op controle.. dat vind ik wel fijn

6. Adore

Adore Niet meer actief

Via het paperclipje kun je foto's plaatsen, je moet wel eerst meer opties kiezen :)
    Je heb toch niet ook ovulatietesten van het kruidvat??? die staan bekend dat ze lang positief blijven ;) ik heb zelf al 6 dagen positieve kvt gehad, maar was toen niet zwanger.. daarna andere merken gekocht.

Fijn dat je morgen op controlle mag ;)

7. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    als het goed is zit die er bij? het zijn testen via internet besteld? iig geen kruidvat

8. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    de rechtse streep is controlestreep en de linkse is de teststreep! dus donkerder! en zo zijn ze iedere dag! sorry voor de wazige foto is via de tel gemaakt...

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmm, wacht even...even mijn test bekijken, weet t ff nie meer

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Je zou bijna denken dat er een fout in die testen zit! Toen ik zwanger was waren ze allebei donker. De teststreep en controlestreep

11. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    hey ik snap wat je bedoelt , maar ik gebruik al anderhalf jaar ovulatietesten en normaal wordt die donkerder en dan positief en dan weer lichter en nu blijft die sinds zaterdag zo donker! en deze heb ik gedaan met slechte plas zeg maar haha leg ik het een beetje duidelijk uit? die van vandaag bijvoorbeeld zijn de strepen weer even donker...

ik zit gewoon raar in elkaar haha ben blij als het morgen is! bedankt dames

12. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    das inderdaad een echte dikke positieve test.....
    en de kruidvat zwangerschapstesten zijn normaal heel gevoelig, dus die zouden dan eigenlijk ook positief moeten aantonen. wat vervelend...
    Succes morgen!!

13. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    hoi dames, ik ben vanochtend geweest en ben eigenlijk nog niet zoveel wijzer... heb een echo gehad en ze kon zien dat er geen eisprong aankwam ik had wel enorm dikke baarmoederslijmvlies maar dat kan 2 kanten opgaan (zwanger of ongesteld) en ze denkt dat mijn lichaam van slag is door de curretage maar ik moet 9nov bij mijn gynacoloog komen (dit was de fertiliteitsarts) en tot die tijd moet ik afwachten... nog meer wachten haha liefs nic

14. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    nog even afwachten dan inderdaad...spannend zeg...
    wachten, wachten, wachten....:)

15. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    meiden, miss een domme vraag maar wat is nou precies het verschil tussen een ovulatietest en een zwangerschapstest? is een ovulatietest om te zien hoe vruchtbaar je bent op dat moment ofzo?

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Een ovulatietest geeft aan of het LH gehalte in je urine stijgt. Als dit stijgt dan zit je eisprong eraan te komen. Een zwangerschapstest meet het HCG gehalte waaraan je dus kan zien of je zwanger bent:) Snappie?

17. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    nou dames schiet mij maar lek, na 8!! dagen een positieve test te hebben gehad heb ik gister mijn 1ste negatieve test weer gehad? ik snap niks meer van mijzelf haha.. zwangerschapstesten nog steeds negatief dus dat sluit ik maar uit! ben blij als het volgende week is en naar de gyn kan.. liefs nic

18. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    he dames even een update van mij.. ik ben helaas vanmiddag na 47 dagen ofzo ongesteld geworden :( had me toch op iets anders verheugd! gelukkig mag ik dinsdag naar de gyn.. maar toch allemaal bedankt voor de steun.. liefs nic

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Balen joh!! Hopelijk snel beter nieuws!! Succes:)

20. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    bedankt lottie, heb nu met de gyn afgesproken dat ik nog 2 menstruaties afwacht is er dan nog niks dan mag ik terugkomen en gaan we waarschijnlijk op iui over! liefs nic

Deel Deze Pagina