Wij willen dit weekend de Quinny buzz 3 aanschaffen (met 3 wielen dus). Maar nu denk ik toch; maar ff wat ervaringen vragen hoor..Is ie fijn? Makkelijk? etc etc...
Wij hadden ook de Quinny buzz.. ik zou nooit meer een wagen met 3 wielen kopen. Met de stoep op gaan dan kantelde hij wel is of met er af en staat net een steen iets omhoog. Je kan hem wel makkelijker draaien maar vind hem niet handig. Het is een mooi ding en handig met uitklappen enz.
ik heb hem nog niet gebruikt, alleen nog maar zwijmelend naar staan kijken en rondjes gelopen in huis
Ik weet niet welk nummer we hebben, in ieder geval een quinny buzz. Ik vind het een ellende dat je er je boodschappen niet in kwijt kunt. Er zijn miniscule netjes voor, maar dat schiet ook niet op, dus loop je te sjouwen, want even met de fiets boodschappen doen zit er ook niet meer in. En sjouwen is wel het laatste waar je zin in hebt als je net bevallen bent. En ik wil hem nu verbouwen tot wandelwagen en kom er nu pas achter (hè-hè) dat het zitje niet in ligstand kan! Wat is dat nou weer voor onzin? En hij is ook veeeel te groot voor onze baby. Omdat dat zitkuipje zo'n rare vorm heeft moet ze de gordel wel om, maar die beginnen ergens boven haar hoofd, past dus niet, terwijl ze al 7 maanden is. En er blijkt geen gebruiksaanwijzing bij te zitten. Het onderstel met die gasveer werkte ook niet meer. Op een gegeven moment klapte hij zo moeilijk in dat ik hem niet meer in de auto durfde te doen uit vrees dat als ik uit de winkel kwam ik hem niet meer ingeklapt zou krijgen. Ben toen terug gegaan naar de winkel. Daar hadden ze leen-onderstellen staan, die ik gelukkig kon gebruiken, onderstel is voor reparatie opgestuurd. Blijkbaar hebben ze vaak klachten over dat onderstel, dat ze er een, zo te zien veel gebruikt, leenonderstel voor hebben. Ze moesten ook even kijken of hij wel beschikbaar was, zo vaak werd hij blijkbaar uitgeleend. Ik ga nu ook terug voor dat zitje en de gebruiksaanwijzing (nam aan dat die bij het zitje in de verpakking zou zitten dus die had ik nog niet eerder open gemaakt). Dat hij niet in een ligstand kan en dat een verschil is met andere wagens hadden de verkopers er niet bij gezegd, en hoogzwanger, apestoned van de hogebloeddrukmedicijnen was ik daar zelf helaas ook niet op gekomen... Omdat hij nu dus zelfs nog te groot is gebruik ik de maxi-cosi er maar op. Maar ze kan nu goed zitten en het leek mij leuk als ze lekker rechtop zou kunnen zitten en om zich heen zou kunnen kijken, dus vooruit kijken, en in de maxi-cosi kijkt ze naar mij. Dat hij 3 wielen heeft vind ik wel prima. Met die grote wielen trok ik hem zelfs mee over het strand, dat lukte ook makkelijk. Andere kinderwagens stranden ergens vlak bij de opgang, wij konden verder lopen tot een rustig stukje. Dus dat vond ik weer een groot voordeel. En als je hem opklapt is hij best klein, is ook een voordeel. En zo lang die gasveer het deed is hij makkelijk in- en uit te klappen. In 1 beweging de bak er op en er af, heel handig. Dus niet alleen kommer en kwel. Maar nu heb ik dus spijt nu ik dat zitje zo zie. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen van anderen. Ligt dit aan mij dat ik zo ontevreden ben, of zijn er meer met dezelfde problemen?
Ik heb lang in een babyspeciaalzaak gewerkt en wij kregen de Buzz heel vaak terug met problemen aan de hydrolische pomp, verder vind ik een driewieler in gebruik niet heel erg handig. Ik vind hem zeker geen aanrader.
Ik heb de Quinny Buzz 3 2008. Ik ben er heel tevreden mee. Hij is lekker licht, je kan met 1 hand sturen (als je bijvoorbeeld iets in je andere hand hebt) Hij is snel en makkelijk in te klappen. Hij klapt zelf uit elkaar De reiswieg, maxi cosi en het zitje zijn er makkelijk op te plaatsen en met 1 druk op de knop er weer af te halen. De buzz box is ook vrij groot vind ik. Ik heb tot nu toe eigenlijk nog geen negatieve dingen gevonden
Wij hebben ook de Quinny Buzz en zijn er tevreden over. Geen problemen met kantelen, invouwen etc... En het zitje kan gewoon in de ligstand hoor. Je moet de 2 knoppen induwen waarmee je het zitje ook eraf haalt en dan kan hij in 2 verschillende ligstanden. Voordeel vind ik ook dat het zitje ook naar je toe kan worden geplaatst. Vond ik in het begin erg fijn.
Verschillende ervaringen dus. Nou we hebben hem inmiddels besteld en ik hoop dat wij er ook tevreden over zullen zijn straks!
Wij hebben hem ook besteld. Ik begreep van onze leverancier dat de slechte ervaringen meestal over een ouder model gaan. Toen de wagen net op de markt kwam, zaten er veel verbeterpunten aan, maar die hebben ze allemaal aangepakt waardoor het 2008 model stukken beter is. En de ervaringen met het 2008 model schijnen ook veel beter te zijn, dus ik ben ook benieuwd!