Leuke tips om geslacht te vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jimmy100, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben aanstaande maandag de 20-weken echo en hopen dan het geslacht van ons kindje te kunnen zien (als de kleine niet de beentjes bij elkaar houdt he).

Nu willen we dit ook wel graag delen met ouders en vrienden, maar willen het eigenlijk wel op een 'leuke' manier vertellen.

Hebben jullie misschien ervaringen of leuke tips hiervoor? Ben zelf niet echt creatief hierin:), maar zou het leuk vinden de boodschap net wat origineler te brengen dan het plompverloren vertellen.

Bedankt!

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wij hadden de echo vast laten leggen op dvd. Daarna zijn we op bezoek gegaan bij (schoon)ouders en hebben de dvd aan gezet. Op een gegeven moment stond er MEISJE in beeld en toen werd iedereen natuurlijk hyper hahahaha.

Misschien een idee? Of iets lekkers meenemen voor bij de koffie met blauwe/ roze muisjes?

3. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    mijn schoonouders oma en moeder zijn al aan het zeuren dat we vertelde dat we zwanger waren of we al wisten wat het werd, dus hebben we ze nu even gek gemaakt dat we het als we het weten nog even voor ons houden. Maar op de dag dat we het weten stuur ik een envelop met enkel of een roze of een blauw papiertje er in en stuur deze naar ze op. Kijken hoe lang het duurt voor de hint valt hihihi.

Veel plezier met de 20 weken echo en het vertellen uiteraard!

4. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Oww zie je, op dat soort ideeen kom ik dus zelf niet, bedankt! We laten het inderdaad ook op dvd opnemen, dus dat lijkt me ook een goede!

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij de jamin kun je chocolaatjes halen met blauwe of roze muisjes erop,

en dan dat gewoon bij de koffie geven ofzo, kijken hoelang het duurt voor de hint valt ;)

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wij hebben (schoon)ouders meegenomen naar de echo, dus we wisten alle 6 tegelijk wat het werd:)

Deel Deze Pagina