Hoi meiden Even een vraag ik ben vorige maand voor het eerst ongesteld geweest mijn dochter is nu 15 maanden mijn cuclus voor de zw was ongeveer 30 dagen maar hoe zit het ookal weer is het normaal dat er nog geen regelmaat inzit? Ik geef overdag nog drie voedingen en snacht komt ze ook nog? Hoe zit dat bij jullie? Liefs rosa
Bij mij was het normaal 28-30 dagen en nu in Dec voor het eerst weer ongesteld geworden. Eerst keer zaten er 50 dagen tussen, nu even afwachten. Schijnt normaal te zijn dat het in het begin behoorlijk onregelmatig is
Dank je voor je antwoord! Bij mijn oudste was ik niet eens ongesteld geweest naar gelijk zw. Dus vandaar ik maakte me al druk!!
Even een update!! ik ben zwanger van ons derde kindje geheel onverwacht maar super blij. vandaar geen mentruatie hihi
bij mij was het voor de zwangerschap netjes 28 dagen. 5 dagen voor mijn zoon 1 jaar werd ben ik weer ongesteld geworden. toen is het een paar maanden van slag geweest. zat tussen 24 en 33 dagen. afgelopen cyclus was de eerste keer 28 dagen, dus hopelijk gaat het zich weer herstellen nu