Ervaringen Gezocht: 4Mommy Embrace Borstkolf

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Samanthablabla, 12 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samanthablabla

    Samanthablabla Nieuw lid

    12 nov 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik overweeg de aankoop van een 4Mommy Embrace borstkolf en ben erg benieuwd naar de ervaringen van anderen. Heeft iemand van jullie deze borstkolf gebruikt? Zo ja, hoe beviel het?

    https://4mommy.nl/products/4mommy-embrace-handsfree-borstkolf?variant=47053812564298



    Alle feedback, zowel positief als negatief, is welkom. Ik wil graag een weloverwogen beslissing nemen, dus alle informatie is nuttig.

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    Met vriendelijke groet,
     
  2. Lotteke1980

    Lotteke1980 Bekend lid

    23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Hi Samantha,

    Heb je al ervaring met kolven als ik vragen mag? Handsfree kolven vergt best even wat oefenen en de melkproductie is vaak minder dan met een traditionele kolf, omdat de zuigkracht minder sterk is. Maar het verschilt per persoon. Vooral vrouwen met grotere borsten ervaren meer problemen met handsfree kolven helaas.

    Tegenwoordig heb je zoveel keuze uit handsfree kolven, dat het kiezen erg lastig is. En ze lijken allemaal op elkaar he? Wat is de reden dat je deze wilt kopen? Ik zie nog weinig reviews op bol. De prijs is ook niet veel lager dan de al wat langer bestaande handsfree kolven.

    Ik denk dat je hm gerust kan aanschaffen, maar persoonlijk zou ik zelf kiezen voor een kolf die al wat langere tijd op de markt is. Eentje waarbij je ook alle maat schilden gratis krijgt geleverd. Wat daar ging het bij mij mis. Ik had dus blijkbaar niet goed gemeten en moest mn man op pad sturen voor een andere maat borstschild. Maar ik had een Medela Flex.

    Je zou dit overzicht eens kunnen raadplegen voor meer info over handsfree kolven. Succes ermee.
     

Deel Deze Pagina