hallo allemaal, we willen in maart een weekje naar landal greenpark gaan, nou lijkt mij hof van saksen erg leuke en mooie park, wie is daar een keer op vakantie geweest? wat vonden jullie er van? welke huisje hadden jullie? is het leuk voor een baby van 10 maanden?
Ik zou er zelf niet meer naar toe gaan. Zwembad is niets aan voor kleintjes. Heel kil. Park is weinig te doen. Boerderij was wel mooi en ruim maar beetje smoezelig. Ik zou zelf dan naar Land van Bartje gaan, daar in de buurt.
O ok ik las juist leuke berichten over op zoover. We zijn in oktober naar het land van bartje geweest sn dat was ons erg goed bevalen maar nu willen we ergens anders naar toe
Hof van Saksen vinden wij geweldig. Het zwembad is wel wat koud voor zo'n kleintje. En er is juist genoeg te doen. Misschien wel net voor iets oudere kindjes. Huisjes vonden wij juist super. Een standaard huisje daar is wat ergens anders luxe is.
Wij vonden het super! Wij zijn er geweest met een baby van 6 maanden. Zwembad is inderdaad 'strak' en niet zoals Centerparcs, maar voor een baby is het baby/peuterbad naar mijn inziens meer dan prima. Huisje vond ik toen ook erg leuk. Ik denk dat wij er nog wel een keer terug gaan.
Hoi lonneke.. Ok dus wel leuk voor een baby ook leuk om op het park lekker te wandelen? Ben je ook wel een op een andere landal geweest?
Het land van bartje is trouwen ls ook erg leuk misschien dat je daar ook keer heen wil, ook erg mooie huisjes we hebben daar ook erg naar onze Zin gehad..
Wij zijn er afgelopen zomer geweest en ik vond het een mooi park (ben nog nooit op zo'n ander park geweest trouwens). Mooie boerderij. Wij waren met z'n 5 in een 4 pers huisje en dat was prima! Restaurantjes erg goed en lekker Zwembad mooi en strak
Op het park zelf is niet veel groen. Dus daar is het niet echt lekker wandelen. Hoe dat in de omgeving is weet ik niet. Kijk anders eens op zoover.nl Daar staan heel veel recensies, tips en foto's op.
Absolute aanrader! Wij zijn geweest met onze dochter van toen 13 maanden oud. We hadden een 'kindercottage' geboekt. Alles voor haar was dus gewoon aanwezig (ledikant, commode, badje, kinderstoel, box, traphekje, servies, bestek) tuindeuren open en 3 meter verder was de speeltuin. Zwembad is idd strak ingericht, maar daar houden wij juist van. Maar dan nog, alles wat je kind nodig heeft is water toch?! Ook naar het recreatiemeertje geweest, dochter had de tijd van der leven met het zand, schepje, emmertje en wat water. (maar goed, was zomer he, ik weet niet wanneer je wilt gaan?) er is een flinke indoor speelhal, zwels voor de kleinste is het leuk met een grote ballenbak. Leuke restaurantjes, onwijs mooi huisje, kortom, wij vonden het een top park en gaan zeker ook weer terug. Ik weet niet of ze altijd zo iets hebben, maar in de zomer was er voor de allerkleinste kinderen op woensdagmiddag een woezel en pip show. Verder voor iedereen genoeg activiteiten (maar ook hier weer: wij waren er in de zomer. weet niet wat ze bijv in de winter doen) Was voor ons de eerste keer landal. Wel meerdere keren op center parcs geweest. Dat voor mij never nooit meer.
hoi theeleutje ok het ziet er ook zo mooi uit op hun website, we gaan in maart, we willen dan 1 week gaan hoelang zijn jullie geweest? en dan is ze toch pas 10 maanden dus dan is land van saksen ook erg leuk voor haar lijkt me, en voor ons is het ook lekker want ik vind die luxe huisjes ook wel mooi met een lekker bubbelbad en sauna, zonnen bank er in lijkt me heerlijk, dat hadden we ook bij het land van bartje dat is trouwens een echte aanrader voor jou daar willen we ook weer een keer terug, daar hebben ze ook hele mooie huisjes en is ook leuk voor je dochtje mooie zwembad 2 aparte zwembaden waar je wel van het 1 naar het ander kan lopen en in de zomer gaat van 1 zwembad het dak open wij waren daar in oktober dus dat was bij ons niet.. er word daar een hoop voor kinderen gedaan .
Ik vind precies hetzelfde. Sfeer bij Land van Bartje is veel leuker. Hof van Saksen lijkt heel wat te zijn maar valt een beetje tegen. Wij zijn er geweest voordat het overgenomen werd door Landal. Wat ook leuk is bij Land van Bartje is de hele grote overdekte zandbak/ indoor speelparadijs. En ze hebben ponys waar de kids op kunnen rijden.