Wij vonden het daar ook superleuk! Wij zaten niet in het hoogseizoen, ik denk dat het in het hoogseizoen bij het zwembad wel heel druk is!
bedankt voor jullie reacties. is het leuk voor een meiske van 3?! ik denk ook wel dat het druk zal zijn maar helaas zitten we aan het hoogseizoen vast...
Wij gaan nu voor de derde keer op rij, Dochter wordt in mei 4 en zoon is dan 2,5. Wij zijn fan maar gaan altijd in het voorseizoen. Ik denk dat we niet in het hoogseizoen zouden gaan maar dat heeft meer met de temperatuur en prijzen te maken dan met de camping
Wij zijn er afgelopen zomer geweest. Erg leuk. Zwembaden ook erg leuk. Wel erg veel muggen. Dus neem wel lange luchtige broek mee. Omgeving ook erg leuk.
Hier ook al 2 keer geweest in de mei vakantie. Kei leuk met leuk zwembad, leuke animatie en heel veel te doen in de omgeving. mooi daar! Wel geen ervaring met de top drukte dus. In de mei vakantie is het gezellig druk. succes!
ja wij vorige jaar in juni en gaan dit jaar weer in juli je mag me anders pb-en voorvragen etc sidmick wanneer ga je ?