Landal vennenbos

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mrien, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan van 23 maart tot en met 30 maart een weekje naar Landal Vennenbos. Hoe zijn jullie ervaringen met de kinderbungalow en het park. Leuke tips om te doen in de omgeving met een kind van bijna 2 is ook welkom.

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    op zich zijn de huisjes niet echt veel meer dan een normaal huisje. er is wat speelgoed en de kamer is wat leuker dan normaal. Enigste wat ik vond was dat ze wat achteraf lagen. verder een superleuk park! In de omgeving weet ik niet wat er te doen is wij hadden genoeg aan het park zelf

3. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Wij zijn naar het rundal geweest (varkensmuseum, boerderij). Waren er ook zo weer weg.

4. Cabb

Cabb Niet meer actief

Er is daar in de buurt een melkveebedrijf dat rondleidingen geeft dat was erg leuk! Volgens mij gaat er zelfs paard en wag e n vanaf t park naartoe.

Ik vond de kaarsen makerij ook erg leuk en je kon ook je eigen kaars maken maar dat is denk niets voor edn 2 jarige.

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    Wij zijn een weekend in de winter geweest en op het park gebleven. We hebben lekker gezwommen. Is een mooi zwembad.

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Heel mooi zwembad! Als het goed is ook een leuke ballenbak achterin de market dome! Als je het niet kan vinden ff vragen aan de balie. Ze hebbe er ook een kinderboerderij en doolhof buiten spelen kunnen ze daar ook

7. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Leuk park, leuk zwembad, kinderboerderij. Enz wij zijn niet van t park afgeweest

Deel Deze Pagina