Alle veiligheids maatregelen probeerd ik nu in acht te nemen. Thuis niet meer op zp, nieuw account. Ik heb navolging ander topic en gesprekken definitief besloten te scheiden. Een paar mensen weten ervan. 1 pers. Wees me naast dat man geld uit blijft geven, niet voor rede vatbaar is en mij de schuld geeft, me óók op het feit dat hij in 7 jaar tijd al 12 verschillende bazen gehad heeft. Hij houdt nooit lang zijn baan, altijd is er in zijn ogen wel een hele goede reden om weg te gaan, vaak door ruzie. Tot nu altijd geluk gehad, maar het gaat een keer fout en dan wil ik met de kinderen veilig zitten. Tip van 1 van jullie om als hij niet thuis is klussen in nieuwe huis moest ik over nadenken. Ik was van plan om zodra ik een huis toegewezen kreeg hem te zeggen dat het over was. Nu zorg ik dat het huisje idd helemaal af is, dan pas zeggen. ..en heb al mensen die in het weekend daar willen klussen. .. ik ben dan natuurlijk gewoon thuis. Dankbaar voor steun en hulp, al zal het ook moeilijk worden. ...
Nu weet ik natuurlijk niet het naadje van de kous, maar het is toch achterbaks om een huis te regelen en dan pas tegen je man te zeggen dat je wilt scheiden? Of... omdat je het over veiligheidsmaatregelen hebt... ben je bang voor je eigen veiligheid en die van je kinderen? Maar verder wil ik je veel succes en sterkte wensen, klinkt inderdaad als een goed besluit om te gaan scheiden. Jij hebt geen schuld aan zijn eigen mislukkingen.
Nee. Zolang ik door hem vernederend wordt is het niet achterbaks. Hij is ook agressief en mijn dochter durft hem niet wakker te maken als hij op moet passen, mijn zoontje huilt en een schone luier nodig heeft!!!!! Hij slaapt! ! Maakt dochter hem wakker begint hij te vloeken en tieren. .. het kind is 7!!!!! Heb een topic gemaakt onder kopje ervaring gezocht. Lees maar. Verder maakt het me niet uit wat anderen vinden. Veiligheid voor kinderen en mij gaat voor.
Ik heb je topic toen gelezen, en ook gereageerd. Ik zit in een soortgelijke situatie. Heel veel succes. Het zal pittig worden, maar uiteindelijk komen jij en je kinderen er beter uit. En zal je ook rust voelen! Heel goed dat je voor jullie zelf kiest. Pb-en mag altijd.
Ik heb je topic toen ook gelezen en vindt dat je een goede keuze maakt! Ik heb dat je nieuwe woning een stuk uit de buurt is dan je huidige woning en dat je het adres een beetje geheim kan houden? Anders staat hij daar misschien op een gegeven moment stampei te maken en ben je nog niet 'veilig' met je kinderen. Waarschijnlijk zullen zijn spullen dierbaarder zijn dan de kinderen en jij dus hopelijk kan je hem daarmee afleiden zeg maar.
Heel goed dat je voor je zelf en de kinderen kiest! Heb je nu al een woning toegewezen gekregen of ben je nog op zoek (haal ik niet helemaal uit je stukje) Heel veel sterkte en succes in de aankomende periode
Nou bom is sneller gebarsten dan ik verwacht had, ben weg, zit met mijn kinderen veilig bij kennissen en geld heb ik ook kunnen redden, hij had het al overgemaakt naar zijn eigen rekening, Gelukkig kon ik via app weer terug storten en snel doorgestord naar rek van vrienden. Nu heeft hij spijt en wil me terug. Maar hoe graag ik het hem gun. Ik moet het niet doen. Voor nu hopen dat ik niet bezwijk onder zijn smeekbedes
Wat super goed! Houd vol meid. Ik zou niet teruggaan. Jij doet niets verkeerds. Je zorgt nu eindelijk voor jezelf en je kinderen ipv hem hem hem. Sterkte!
Wat ontzettend vervelend allemaal!!! Je moet nu sterk zijn en volhouden want als je weer terug gaat dan weet je toch dat het weer fout gaat lopen. Sommige mensen veranderen niet!
Sterkte meid, succes met deze nieuwe stap. Hoop dat je snel een huisje voor jezelf en de kinderen kunt krijgen!