Wie is er zwanger geraakt van 4cellig embryo?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska11, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag twee embryo's teruggeplaatst gekregen. Een topper van 8 cellen en een hele goede van 4 cellen. De arts was heel positief over die van 4 cellen (zag er top uit volgens haar), maar hij loopt dus wel iets achter qua deling. Ik vraag me daarom af in hoeverre deze 4 cellige embryo een kanshebber is, dus.....

Wie o wie is er zwanger geraakt van een 4 cellig embryo met tp op dag 3?

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik!
    Ik kreeg op dag 3 een 4-cellige embryo teruggeplaatst en ons wondertje is nu 7 maanden :).
    De 8-cellige had de arts minder vertouwen in dan? Je hebt iig dubbel kans en met een 4-cellige embryo kan het dus echt! :)

3. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik ben zwanger van ook een 4-cellige. Maar op de dag van de punctie mocht ik een dag rust nemen en daarna terugplaatsing. Is dat dag 2 of 3?

4. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    De 8cellige was topkwaliteit! Dus in principe zijn het twee kanshebbers! :)

5. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Van 4-cellige emmies weet ik niets, maar ik had een snel doordelend emmietje (8-cellig op dag 3) met bijzonder weinig fragmentatie, volgens de arts van uitstekende kwaliteit, maar dat is niets geworden. Het emmietje (cryo) dat net iets trager deelde, ben ik nu zwanger van!:D
    Ik hoop op een plakkerdje voor jou! Of twee!:)

6. Papaver

Papaver Niet meer actief

Geen idee hoeveel cellig, maar met ons zoontje kreeg ik 2 matige emmy's teruggeplaatst en dat is ons uitzonderlijk mooie zoontje geworden :D

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Onze meid was 5 cellig, dus dat maakt niet uit. Ik heb nu voor het eerst een 8 cellige cryo teruggeplaatst gekregen.

8. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    #8 sterre21, 18 jul 2013
    Laatst bewerkt: 18 jul 2013
    Ik heb gisteren ook een tp gehad van èèn 4cellige Emmy op dag 3. Ik ben zo bang dat een 4cellige niet goed doordeeld o.i.d omdat hij al achter loopt. Ik hoop dat hij in mijn baarmoeder een groeispurt maakt, ons embryoloog kon niks over de kansen zeggen.
    Mensen met een 8cellige worden soms niet zwanger en anderen met een 4cellige wel.
    Het is alles of niks zij ze.
    Ik ben helaas heel snel negatief ingesteld en dacht gelijk 'dit lukt toch niet' toen ik hoorde dat de Emmy achter loopt.
    Maargoed ik hou toch moed! Op internet staan meerdere succes verhalen over 4cellige emmy's!
    We duimen :)

9. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben begin dit jaar zwanger geweest van een 4 cellig embryo. Helaas is dit in een vmk geëindigd.
    Maar de kans dat het lukt is er wel.

10. Julez

Julez Actief lid

20 jul 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 2, 4- cellige embryo's teruggekregen op dag 3. Ze waren 'redelijk' te noemen (ik geloof de op een na beste classificatie) ze liepen dus een dag achter in groei.... Mijn zoontje (er is er 1 gesneuveld helaas) is nu 16 maanden.... Ik had er ook niet veel vertrouwen in, maar ik had 13 dpo een goede positieve test!

Heel veel succes met de wachtweken!

11. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Dit geeft een mens toch vertrouwen! :D

Deel Deze Pagina