Dat was nieuw in het assortiment. Ze hadden er ook eentje van brazillië Ik heb die 2de gekozen en daar was papa heeeel blij mee
oh ok tja ben ook nog maar een beginneling haha... ze heeft de helm nog maar amper opgehad omdat ze de heel week al ziek is..
aah wat sneu dat ze ziek is Het kindje van vrienden van ons heeft nu ook een helmpje en is ook ziek geweest. Dan lijkt het net dubbel vervelend voor hen he Tim heeft in de warme zomermaanden zijn helm ook amper opgehad. K vond het warm zat ppff.
Mijn zoontje heeft ook een helmpje gehad van Pro reva in Zwolle. Echt aan te raden om daar naar toe te gaan want we zijn altijd perfect geholpen! Achteraf gezien is het me ook zeker 100% mee gevallen allemaal. Ik zal ook even een resultaat foto plaatsen. Deze was met 6 maand
En deze is van pas geleden. we hebben de helm net geen half jaar opgehad en zijn score's zijn boven verwachting verbeterd. Van cpi ruim 102% naar 91,7% zijn ODDI is altijd ongeveer 100%geweest dus geen scheefstand van de oortjes.
ook 'mooi gelukt' he (ik was al aan het kijken of ik je kindje kende vanop het KDV waar Tim zit en toen bedacht ik me dat sommigen ook vanuit een andere stad naar proreva in zwolle komen hehe) Ik weet helaas de percentages niet uit mijn hoofd en de papieren weet ik zo niet direct liggen.
Annekulpe, Thanks! Jullie hebben ook een mooie helm uitgekozen zeg! Ik vond de meisjesprintjes veeel leuker. Hoe gaar het bij jullie met de vorderingen? Lieselot, We hebben best wat af moeten reizen maar heb het er zeker voor over gehad. Tussendoor mochten we gelukkig ook naar Apeldoorn is net ff iets dichter bij. Het resultaat van jullie is ook super hoor!! Ook zo blij deze keuze gemaakt te hebben? Ik kan het iedereen die twijfelt aanraden
hier gaat t nog niet zo... madelief is al een ruime week ziek, we moesten haar eerst uit laten zieken... ze heeft de helm ruim een uur op gehad
Ook onze zoon Sven heeft een helmpje, nu al bijna 4 maanden. Sven begon met een scheefstand van 116,3. 2 weken geleden is er een meting gedaan en z'n scheefstand is nu nog maar 107,9!! Een ontzettende verbetering.
Hoi dames, Mijn zoontje heeft achter ook een afplatting. Het is verder niet scheef maar wel aardig afgeplat. De fysio vond het een twijfelgeval maar heeft ons toch doorverwezen. Volgende week hebben we een afspraak in het Sophia en ben heel benieuwd. Ik probeer die kleine zoveel mogelijk op het zijliggingskussen om en om te laten slapen (overdag) en er zit al wat verbetering in. Hoop dat een helm niet nodig zal zijn maar als ze aangeven dat het vanzelf niet meer ronder wordt dan zullen we zeker doen wat voor hem het beste is. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen en hoe dichter het bij komt hoe meer ik er ook wel tegenop zie maar het is zeker fijn om te lezen dat er ook veel positieve verhalen zijn!
luna: oww ik zie dat jullie ook klaar zijn met de helm. geweldig he onze kindjes zonder dat ding kunnen knuffelen!heel mooi geworden zie ik!
Ons zoontje heeft pas met 9 maanden z'n helm gekregen voor de afplatting van zijn achterhoofd maar zelfs bij hem helpt het nog aardig. Met 7 maanden had hij 97,4%, met 9 maanden uiteindelijk toch nog een helm gekregen en 2 maanden later, met 11 maanden dus, was zijn afwijking 94,1%. En hij draagt de helm alleen met slapen. Wij moeten 1x per maand naar Westland Rotterdam en daar meten ze ook elke keer, en elke maand gaat ie toch weer een stukje vooruit. Nu krijgt hij zelfs al een kleine bolling bij z'n achterhoofdje en hij had eerst zelfs een deuk bij z'n kruin, die is nu in ieder geval uitgedeukt. Wij hebben eigenlijk geen moment getwijfeld en zijn ook heel blij dat we ervoor gekozen hebben. Zo'n helmpje is misschien voor een half jaar, maar daar heeft je kleine wel de rest van zijn leven profijt van.