Ervaringen gezocht ivm AUTO; 2deurs

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bajou, Apr 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Okéé, even reageren op jullie goede raad! :)

@ anna, zo'n systeem is idd heel handig, ik denk er nu zelf aan om het sowieso aan te schaffen, gelijk voor welke auto die dan zal dienen! Thx

@sylvia, jullie hebben dus een beetje hetzelfde luxeprobleem als wij; 2 auto's en geen één die echt geschikt/handig/ideaal is!
    Wat fijn dat jullie kunnen beslissen hebben om die 5deurs in de plaats te nemen...
    Die sportwagen van je vriend die zo laag is... mannetje z'n BMW dus ook... ik heb nog maar een klein buikje en vind het nu al lastig om "in en uit" te stappen.
    + sinds ik zwanger ben heb ik énorm last van het geschok van die wagen. Hij heeft het me uitgelegd hoor... iets met hardere veringen en sportiever rijgedrag... nouja, elke bult of ribbel in de baan zorgt er dus voor dat ik m'n buik vasthou omdat het echt niet fijn voelt! Schudden schudden schudden :)
    En dan zie ik ons kleine mopje al liggen in z'n maxicosi... klein hoofdje dat al die schokken en schuddingen moet verdragen ... hhm neen!

@ Jola,mijn auto, heb ik sinds januari, heeft 2000€ gekost... is redelijk oud, maar had weinig kilometers en was heel mooi van staat. Dus voor mij was dat een ideaal koopje, aangezien het m'n allereerste wagen was (heb er ook mee leren rijden).
    Vrees dat we er écht niks beter voor in de plaats kunnen kopen + hebben een jaar garantie bij de garage waar we 'm haalden.
    Ik ben wel bereid om m'n wagen te ruilen voor iets beters, maar feit is dat er weinig beters te vinden is voor die prijs ;)
    (in verhouding... zijn BMW is er ééntje van 20.000€ geweest, occasie... MANNEN! :D)

@piekie, je hebt gelijk, had er wel al aan gedacht hoor, maar er is idd niet zoveel ruimte in zijn wagen, dus kinderwagen zal zéker een twijfelgeval zijn. En dan heb je nog niks extra's mee...
    Dus ik vrees gewoon dat we zullen toegewezen zijn om mijn wagentje...
    Want had het er daarnet over met hem en hij kan echt nog geen afscheid nemen van z'n pooierbakje :)p)
    En ik wil ook niet de gemene heks zijn die manliefs "droommobiel" absoluut weg wil...

@tonneke; kan het me héél goed voorstellen meid! Met een beetje gezond verstand wéét je al gewoon dat het een karwei is om al die spullen in zo'n auto te krijgen... begin er ook liever niet aan :(
    Jij nog een jaartje tandenbijten dus ;)

@corina! Hahah... hij kwijlt altijd bij het zien van die M3's :D haha...maar die zijn toch echt wel te duur voor nu...
    --> zijn wagen van nu is een 3 reeks, wel netjes uitgerust met een M3-kit + M3 spiegels... ojaaa! (lol... ik moet altijd lachen met hem en zijn auto-obsessie)

@Hitchke :D vriendelijk hoor! Maar we hebben dus al een supergoede gezinswagen zien staan voor die prijs die jullie ook vragen... alleen.. het is geen BMW-Coupé-sportmodel-met vette spiegels etc...
    Snap je't plaatje? ;)

@dissapointed, die easy fix vind ik sowieso wel een goed idee! Maar zoals het is met de auto van m'n vriend, is het al een hele klus om de maxi-cosi uberhaupt tussen de voorzetel en het koetswerk door te krijgen... snap je?
    Is gewoon gemaakt voor mensen die die ruimte niet nodig hebben, jammer genoeg.

Had het er dus daarnet over met vriendlief... en ik vind het ook zo zielig als hij z'n auto met hartpijn moet wegdoen. Dat wil ik namelijk ook niet, zo triest!
    Dus zei ik tegen hem; mja... dan hou je je jongensdroom maar... en rijden we altijd met mijn auto. Zal wel duur zijn in verbruik, maarja, liever wat duurder dan compleet onhandig.
    Want ik wil ons kindjes ook echt niet zo zien schudden in z'n wagen... ik weet dat kindjes wel wat kunnen verdragen, maar als een volwassene er al last van heeft, dan heeft zo'n klein babytje er volgens mij toch ook ongemak van.

Vrees dat het beslist is en dat we het even zo doen... Als mijn oud wagentje het ooit begeeft kunnen we dan uitkijken voor een zuinigere en iets duurdere gezinswagen.
    Ahja, ik gun het hem ook wel. Ook al vind ik het aan de andere kant een héél klein beetje "flauw" ;)

Bedankt voor alle reacties!

Liefs

2. ravy

ravy Lid

Mar 18, 2010
    44
    0
    0
    hilversum
    nou meid er zijn echt een hoop sportieve 5 deurs te krijgen hoor..
    succes he

3. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

Mar 19, 2010
    2,399
    0
    0
    Wij rijden momenteel een3-deurs auto. Het is te doen met maxi cosi en wandelwagen, maar niet handig en alle ruimte is dan gevuld. We gaan dan ook op zoek naar een 5-deurs.

Share This Page