Tips voor vragen/opmerkingen KDV

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Pasja83, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hoi,

Mijn zoon gaat over 1,5 week wennen op het KDV. Dan ontmoet ik meteen de leidsters van zijn groep.

Ik heb al een gesprek gehad met de eigenaresse voordat ik hem ging inschrijven dus ik weet globaal hoe ze werken.

Maar hebben jullie tips voor vragen en opmerkingen die ik zeker niet mag/kan vergeten om te bespreken met de leidster?

Bijvoorbeeld ivm zijn voeding, slapen, speen, rug-buikligging etcetera.

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb de eerste dag toen ik Gijs op t kdv bracht een heel intake formulier in mogen vullen..
    Daarin kwamen dingen als eet/drink/slaap gewoontes aan bod.. over tijden en knuffels.. wie gijs brengt/ haalt en hoelaat ongeveer..

Een apart formulier waarmee ik toestemming geef ( of juist niet) voor dingen als onder toezicht/begeleiding buiten spelen, wandelen..

Vaak achteraf komen er nog wel wat vragen, die kun je dan altijd nog stellen.. ik kreeg zoveel info over me heen..

Ook nu komen de leidster zelf wel met ideeën over bijvoorbeeld t fruithapje en wat extra drinken erbij.. Tja.. thuis heb ik net ff andere tijden dan wanneer ik werk.. ( in opstaan zit al 2 uur verschil..)

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Laat ze gewoon hun verhaal doen over hoe en wat op de groep.
    Je merkt zelf dan wel wat je wil vragen of weten hoe ze het precies doen.
    Eventuele bijzonderheden over je kindje zou ik wel vertellen.
    Bijv. hij huilt zich altijd in slaap of hij moet tussendoor boeren, anders drinkt hij niet enz...

Deel Deze Pagina