Hoi, we zijn al een paar dagen de papfles aan het geven om 19.00u Nu heb ik de 3 standen speen van difrax gekocht, maar dit werkte niet (er kwam niks uit). We hebben er een gaatje bij geprikt. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Welke speen gebruiken jullie bij de papfles? En hoeveel scheppen doe je van de rijstenbloem erbij? Wij doen op dit moment het als volgt: 180 cc water, 5 scheppen hypo allergeen en 2 scheppen rijstenbloem. Vaak blijft er wel veel van de pap in de fles, kan het zijn dat de hypoallergeen niet zo goed mengt met de rijstenbloem? Dat had ik hier wel eens gelezen. gr suzanne
Ik gebruik de medium speen van difrax voor de papflesjes en dat gaat goed. De large speen is veel te groot en er komt heel veel melk/pap eruit en moet mijn zoontje zo snel slikken. En bij de kleinste speen komt er niks uit. Het zijn geloof ik de kersspenen van difrax. Met andere spenen heb ik geen ervaring.
wij gebruiken de 3 standenspeen van difrax en dit werkt perfect, soms als stand toch te snel gaat ( omdat hij zo gulzig is) pakken we de M speen van difrax
Wij gebruiken 3standen speen van dodi. En dan stand drie.Wij geven kant en klaar (gemakzucht) pyjampapje van Nestle.