hoi, onze dochter word bijna 7 en we wllen haar graag een tablet kado doen zodat ze ook haar huiswerk erop kan doen. hebben jullie ervaringen met de kurio kindertablet? of hebben jullie een ander advies? wat we graag willen is: -spelletjes erop kunnen spelen - apps erop kunnen zetten - niet al te duur alvast bedankt.
Als ze ook haar huiswerk er op zal maken, zou ik wel naar een fatsoenlijke tablet kijken. Mijn zoontje had een "goedkopere" van 70 euro. Dat ding was al poepie traag zonder spelletjes. Die kindetablets zijn vaak ook rond die prijsklasse, persoonlijk zou ik eerst kijken voor een Samsung tab, die kosten zo'n 200 euro maar werken wel beter en sneller.
Ik heb pas zo'n Kurio vast gehouden, maar was niet onder de indruk. Erg traag en erg beperkt. Ik zou dan eerder een gewone tablet aanschaffen. Bv een Samsung tab. Wel duurder, maar gaat langer mee dan een Kurio en qua apps ook veeel meer mogelijkheden.
Niet doen! Hier hadden we zo'n telekids kurio tablet, wat een verschrikkelijk ding was dat! Super traag, weinig geheugen en tot overmaat van ramp zaten we vast aan de kurio store waar je apps moest downloaden. De app store heeft bijna geen kinder apps. De kinderen hebben bij ons heel snel een Samsung tablet gekregen. In het geval van de kurio is goedkoop echt duurkoop.
kurio's zijn ondingen. met spelletjes maar helemaal om er huiswerk of zo op te maken. ik zou voor een samsung gaan of een lenovo. ik heb ze beide en ze zijn beide van ongeveer dezelfde kwaliteit. waren niet heel duur, ze zijn snel, goed beeld en veel veelzijdiger dan zo'n kurio ding.
Niet doen!! Was hier zo kapot en weinig mogelijkheden. I pad voldoet hier beter. Kost meer maar heb je meer aan.
Mijn dochter heeft nu al 1,5 jaar de kurio, hier bevalt hij prima! Ik vind hem zelf best langzaam, maar mijn dochter heeft er geen last van. Ze kan er zelf goed mee omgaan en hij is beveiligd tegen alles wat niet voor kinderen bestemd is. Ideaal.
ik heb inderdaad een lenovo gezien, ik twijfel ook tussen de lenovo en de kurio maar zoals ik hier lees meer slechte dan goede ervaringen dus
Ik zou ook voor een gewone tablet gaan. Wij hebben de samsung tab E. Daarop de app kidsplace gezet en als ze daar in zijn staan daar alleen de apps die voor hen geschikt zijn. Dus qua veiligheid net zo goed als een kindertablet, alleen veel meer mogelijkheden en sneller.
Ligt er aan welke Lenovo? Mijn zoon had een Lenovo maar ding was zo giga traag! Hij had alleen maar wat apps en keek filmpjes via youtube, poepie traag zo'n ding. Die van hem koste zo'n 70 euro. Als je deze bedoelt dan raad ik die ook echt af voor je dochter als ze ook huiswerk er op zal maken.
Hier hebben ze allebei een ipad. Maar die zijn wel prijzig. Is voor huiswerk maken een laptop niet fijner. Hier op school werken ze met ambrasoft en je kan lang njet alles op de ipad doen maar wel op de laptop.
Mijn zoon kreeg de kurio voor zijn 3e verjaardag en kijkt er eigenlijk alleen filmpjes op en daarvoor werkt die prima. Ik denk niet dat het een geschikt apparaat is voor huiswerk, hebben ze op school geen tablet? wellicht kun je dezelfde kopen.
ze werken hier met taalzee en rekentuin, dus dat zou wel kunnen op een tablet denk ik.. op school hebben ze wel tablets maar dat zijn die onwijs dure..
Mijn dochter heeft pas de lenovo tab 2 gekregen. Werkt snel en ze heeft er ondertussen heel wat apps op. Ik heb haar nog niet horen klagen over de snelheid iig en ze laat apps ook vaak gewoon draaien als ze een andere gaat doen ipv afsluiten. Ze is 10 en ze heeft het al prima door als ie langzamer zou worden. Batterij gaat ook lang mee. Prijs varieert van 150 tot 180 geloof ik.